خانهاخبار
کاربران گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ پس از نصب آخرین آپدیت امنیتی با مشکل بوت‌لوپ مواجه شده‌اند

کاربران گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ پس از نصب آخرین آپدیت امنیتی با مشکل بوت‌لوپ مواجه شده‌اند

یکی از آپدیت‌های امنیتی برای پرچمداران سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ، مشکلات عجیبی را برای کاربران این گوشی‌ها به همراه داشته است.

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به ‌نظر رسیده که برخی از دارندگان پرچمداران قدیمی‌تر سامسونگ، یعنی سری گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰، با مشکل عجیبی مواجه شده‌اند. این گوشی‌ها که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده و همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را از سامسونگ دریافت می‌کنند، اخیراً با یک به‌روزرسانی جدید دچار مشکل بوت‌لوپ (Bootloop) شده‌اند.

s 1.jpeg

این مشکل موجب ری‌استارت شدن گوشی به صورت مداوم شده و استفاده از آن را غیر ممکن می‌کند. گزارش‌های متعددی در شبکه اجتماعی ردیت و سایر انجمن‌های آنلاین منتشر شده‌اند و کاربران در حال بررسی علت اصلی این مشکل هستند. اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما به نظر رسیده که این مشکل به سرویس SmartThings مرتبط باشد.

s 2.jpeg

متأسفانه در حال حاضر تنها راه‌حل برای کاربران، بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه از طریق حالت بازیابی (Recovery Mode) است. این روش باعث پاک شدن تمام اطلاعات موجود در گوشی می‌شود. تاکنون، سامسونگ هیچ اظهار نظر رسمی درباره این مشکل و میزان گسترش آن نداشته است، اما احتمالاً به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.