خانهاخبار
اسپاتیفای از قابلیت آفلاین بکاپ برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد

اسپاتیفای از قابلیت آفلاین بکاپ برای کاربران پریمیوم رونمایی کرد

پلتفرم استریمینگ موسیقی محبوب اسپاتیفای به تازگی از قابلیت آفلاین بکاپ برای کاربران پریمیوم رونمایی کرده است.

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

اسپاتیفای از ویژگی جدیدی به نام آفلاین بکاپ رونمایی کرده که به کاربران پریمیوم شنیدن موسیقی به صورت آفلاین و بدون نیاز به دانلود را می‌دهد. این ویژگی که از این هفته به صورت جهانی در دسترس قرار می‌گیرد، برای مواقعی طراحی شده که کاربران به اینترنت دسترسی ندارند و پلی‌لیست آفلاین خود را از قبل آماده نکرده‌اند.

spotify 3.jpg

بکاپ آفلاین به صورت خودکار یک پلی‌لیست شخصی‌سازی‌شده از آهنگ‌هایی که اخیراً پخش شده‌اند، تهیه می‌کند. این ویژگی از محتوای کش‌شده‌ی موجود در دستگاه کاربر استفاده می‌کند و به این ترتیب، بدون مصرف ترافیک اینترنت یا فضای ذخیره‌سازی اضافی، به کاربران امکان دسترسی به آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را می‌دهد.

spotify 2.jpeg

این ویژگی جدید انعطاف‌پذیری بالایی را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند آهنگ‌های موجود در پلی‌لیست بکاپ آفلاین را بر اساس هنرمند و ژانر مرتب کنند. اسپاتیفای اعلام کرده که این پلی‌لیست با گذشت زمان و بر اساس عادات شنیداری کاربر به‌روزرسانی شده تا همواره شامل آهنگ‌های جدید باشد.

این قابلیت پس از آزمایش موفق با کاربران در سال گذشته، اکنون برای مشترکین پریمیوم در سیستم عامل‌های اندروید و iOS و پلتفرم‌های اندروید آتو و اپل کارپلی در دسترس است. برای دسترسی به این ویژگی، کاربران باید حداقل به پنج آهنگ اخیر گوش داده باشند و قابلیت شنیدن آفلاین را در تنظیمات اپلیکیشن اسپاتیفای خود فعال کنند. این پلی‌لیست جدید در صفحه Home قابل مشاهده خواهد بود.

spotify 1.jpeg

اسپاتیفای به کاربران پیشنهاد می‌کند که جهت دسترسی سریع‌تر به این قابلیت، پلی‌لیست «Offline Backup» را به آرشیو خود اضافه کنند. در صورتی که این ویژگی را در اپلیکیشن خود مشاهده نمی‌کنید، مطمئن شوید که اسپاتیفای شما به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده باشد.