خانهاخبار
رونمایی رسمی از موتورولا موتو C و موتو C پلاس

رونمایی رسمی از موتورولا موتو C و موتو C پلاس

طی چند روز اخیر، شایعات و تصاویر متعددی پیرامون موتورولا موتو C و موتو C پلاس شنیده‌ایم اما امروز این کمپانی به شکل رسمی از این دو گوشی رونمایی کرد.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
image

این دو گوشی بیشتر آن دسته از کاربران را قرار داده‌اند که هنوز به گوشی‌های اقتصادی علاقه دارند اما اگر به مشخصات در حد پرچم‌داران فکر می‌کنید، موتورولا موتو C و موتو C پلاس شما را ناامید خواهند کرد.

پردازنده به کار رفته در موتو C، 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و ساخت مدیاتک است که با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه شده است. دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 854*480 پیکسل و باتری 2350 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات آن هستند.

اما موتو C پلاس، پردازنده 64 بیتی مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. از دیگر ویژگی‌های موتو C پلاس می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و نیز باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

سیستم عامل پیش فرض هر دو گوشی، اندروید 7.0 نوقا است. قیمت اعلام شده برای موتو C، 89 یورو و برای موتو C پلاس، 119 یورو است. موتورولا علام کرده که این گوشی را در آمریکای لاتین، اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:


نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

پوریا

۱۳۹۶/۲/۲۶
این دو گوشی بیشتر آن دسته از کاربران را قرار داده‌اند که هنوز به گوشی‌های اقتصادی علاقه دارند اما اگر به مشخصات در حد پرچم‌داران فکر می‌کنید، موتورولا موتو C و موتو C پلاس شما را ناامید خواهند کرد. ...
این یه تیکه رو حذف کنید سنگین ترید

علی

۱۳۹۶/۲/۲۶
باسلام خدمت دست درکارانه جی اس ام لطفا در رابطه با حل مشکل هم پوشانی که بعداز آپدیت و یا نصب برنامه و نرم افزار به وجود میاد راهنمایی کنید ممنون میشم این مشکل گریبان گیر خیلی از اندرویدی های ۵و۶ هست باتشکر از تلاش های بی نظیر تون در زمینه علم و فناوری روز دنیا خدا قوت !

پیشنهاد سردبیر