خانهاخبار
تبلت گیمینگ Red Magic Nova برای بازارهای جهانی عرضه شد

تبلت گیمینگ Red Magic Nova برای بازارهای جهانی عرضه شد

تبلت مخصوص‌بازی رد مجیک تراشه قدرتمند کوالکام را به همراه دارد و از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. 

۷ مهر ۱۴۰۳

ماه گذشته، برند نوبیا جدیدترین تبلت مخصوص‌بازی خود موسوم به Red Magic Nova را برای بازار چین عرضه کرد. حالا اما به تازگی این دستگاه قدرتمتد با قیمت پایه ۴۹۹ دلاری برای بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است. 

رد مجیک ادعا می‌کند به لطف تراشه قدرتمند، نمایشگر باکیفیت، باتری حجیم و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، این محصول به بهترین تبلت برای اجرای‌ بازی‌های AAA موبایلی بدل خواهد شد. 

طراحی رد مجیک نوا

قلب تپنده دستگاه گیمینگ نوبیا تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version است که نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه محسوب می‌شود. هسته اصلی Cortex-X4 این سخت‌افزار می‌تواند به فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی دست پیدا کند و پردازنده گرافیکی آن نیز از سرعت ۱ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. 

تبلت Nova از سیستم خنک‌کننده ۹ لایه بهره می‌برد که قادر است دمای پردازنده را به ۲۵درجه سانتی‌گراد برساند. این سیستم خنک‌کننده همچنین از یک فن برخوردار شده سرعت آن برابر با ۲۰ هزار دور در دقیقه اعلام شده است.

سیستم خنک کننده رد مجیک نوا

انرژی موردنیاز این محصول توسط باتری ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت ظاهراً می‌تواند در اجرای بازی‌ها تا ۱۰ ساعت کاربران را همراهی کند. در استفاده معمولی، عمر باتری Nova به ۱۹ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. 

ضخامت و وزن تبلت Nova برابر با ۷٫۳ میلی‌متر و ۵۲۰ گرم است. این محصول همچنین از بدنه تمام فلزی و پنل پشتی آندایز‌شده بهره می‌برد که سبب شده تا پایداری و استحکام دستگاه افزایش یابد.

باتری رد مجیک نوا

پنل جلویی رد مجیک نوا میزبان نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۱۰٫۹ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۸۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

پنل پشتی رد مجیک نوا

کانفیگ پایه تبلت رد مجیک که از حافظه رم ۱۲ / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد، با قیمت ۴۹۹ دلار / ۴۹۹ یورو روانه بازار می‌شود. مدل رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی این محصول مخصوص‌بازی برچسب قیمتی ۶۴۹ دلاری / ۶۴۹ یورویی را به همراه دارد. 

تبلت Red Magic Nova در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که این دستگاه برای بازارهای آمریکای شمالی، اروپا، آسیاپاسفیک، خاورمیانه و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.