خانهاخبار
نسل جدید اپل ویژن پرو به هوش مصنوعی اپل مجهز می‌شود

نسل جدید اپل ویژن پرو به هوش مصنوعی اپل مجهز می‌شود

تحلیلگری شناخته‌شده ادعا کرده که مدل جدید ویژن پرو از تراشه M5 بهره خواهد برد و تولید انبوه آن از نیمه دوم سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

۷ مهر ۱۴۰۳

مینگ چی کو، تحلیلگر و افشاگر شناخته‌شده محصولات اپل، اعلام کرده که اپل قصد دارد تولید انبوه نسل جدید ویژن پرو را در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز کند. این هدست ظاهراً به تراشه M5 مجهز خواهد شد و از قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence بهره خواهد برد. 

در حال حاضر، هدست ویژن پرو از تراشه M2 استفاده می‌کند. در این رابطه، انتظار داریم که مدل M5 قدرت پردازشی قابل‌توجهی را در اختیار نسل جدید این هدست قرار دهد. این پردازنده احتمالاً قادر خواهد بود قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را پردازش کند. 

هدست ویژن پرو اپل

کوپرتینونشین‌ها در نظر دارند تا با ترکیب ویژگی‌های AI، سیستم رهگیری چشم و کنترل‌های حرکتی، رابط کاربری محصول واقعیت ترکیبی خود را بهینه‌تر سازند. تراشه جدید غول فناوری آمریکایی به لطف توان پردازشی چشمگیر خود، نقش پررنگی در بهبود این هدست موردانتظار ایفا خواهد کرد.

آقای کو باور دارد که اپل می‌تواند با بهره‌مندی از قطعات به کاررفته در مدل نسل قبلی، برچسب قیمتی ویژن پرو جدید را ثابت نگه دارد. البته این برند ظاهراً همچنان به استفاده از باتری حجیم‌تر برای این دستگاه فکر می‌کند. 

در صورتی که ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence در جلب نظر کاربران موفق ظاهر شوند، مدل جدید ویژن پرو با فروش بالاتری همراه خواهد شد و به جایگاه بهتری در بازار محصولات واقعیت ترکیبی دست پیدا خواهد کرد. 

برچسب‌ها: