خانهاخبار
ویوو X200 پرو رکورد بنچمارک آنتوتو را جابه‌جا کرد!

ویوو X200 پرو رکورد بنچمارک آنتوتو را جابه‌جا کرد!

پرچمدار موردانتظار ویوو موفق شده به امتیاز چشمگیر ۳ میلیون در بنچمارک آنتوتو دست پیدا کند که رکورد جدیدی به شمار می‌رود.

۷ مهر ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، ویوو در تاریخ ۱۴ اکتبر سال جاری میلادی (۲۳ مهر ۱۴۰۳) از سری X200 رونمایی خواهد کرد که شامل استاندارد، پرو و پرو مینی خواهد بود. شایعات ادعا کرده‌اند که نسخه پرو سری پرچمدار جدید این برند به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد شد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک مقام رسمی ویوو تایید کرده که X200 پرو با تراشه قدرتمند برند مدیاتک روانه بازار می‌شود. 

ویوو X200

کارمند غول فناوری چینی تصویری از بنچمارک آنتوتو را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد پرچمدار جدید این شرکت موفق شده به امتیاز خارق‌العاده ۳ میلیون (۳٬۰۰۷٬۸۵۳ به طور دقیق‌تر) دست پیدا کند. در این رابطه، این گوشی رکورد آنتوتو را جابه‌جا کرده و بالاترین امتیاز تاریخ این بنچمارک را به خود اختصاص داده است.

بنچمارک ویوو X200 پرو در آنتوتو

در دو بخش پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، این دستگاه به ترتیب امتیازهای ۶۵۲٬۳۸۱ و ۱٬۳۲۲٬۷۶۱ را ثبت کرده که خبر از قدرت پردازشی قابل‌توجه تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ می‌دهد. گوشی ویوو همچنین در بخش‌های حافظه و تجربه کاربری امتیازهای ۵۲۱٬۴۵۳ و ۵۱۱٬۲۵۸ را کسب کرده است. 

در خبری مشابه، گوشی اوپو فایند X8 نیز اخیراً با تراشه نسل جدید مدیاتک در آنتوتو لیست شد و امتیاز کلی ۲٬۸۸۰۵۵۸ را به خود اختصاص داد. 

طبق اطلاعات غیر رسمی، دیمنسیتی ۹۴۰۰ از یک هسته Cortex-X5 با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتزی و چهار هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز بهره می‌برد شایعه شده این سخت‌افزار برپایه فرآیند ۳ نانومتری TSMC ساخته می‌شود 

برچسب‌ها: