خانهاخبار
با مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی S24 FE آشنا شوید!

با مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی S24 FE آشنا شوید!

نسخه جدید فن ادیشن سامسونگ با بهبودهای مهمی مانند نمایشگر بزرگ‌تر، تراشه قوی‌تر و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت همراه شده است. 

۷ مهر ۱۴۰۳

سامسونگ اخیراً از جدیدترین مدل سری فن ادیشن خود یعنی Galaxy S24 FE رونمایی کرد. در مقایسه با نسل قبلی، میان‌رده پرمیوم غول فناوری کره با پیشرفت‌های قابل‌توجهی همراه شده که نقش مهمی در بهبود تجربه کاربری این دستگاه ایفا خواهند کرد. 

رنگ بندی گلکسی اس ۲۴ اف ای

در این مطلب، چهار ویژگی برجسته گلکسی S24 FE را معرفی می‌کنیم که می‌توانند کاربران را برای خرید این گوشی ترغیب کنند. 

نمایشگر بزرگ‌تر و روشن

مهم‌ترین تغییر مدل جدید FE به نمایشگر آن مربوط می‌شود که حالا بزرگ‌تر و درخشان‌تر از قبل شده است. این محصول به نمایشگر ۶٫۷ اینچی داینامیک امولد 2X‌ مجهز شده که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، گلکسی S23 FE از پنل ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویر و نرخ نوسازی مشابه بهره می‌برد. 

نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اف ای

این صفحه‌نمایش قادر است به روشنایی چشمگیر ۱۹۰۰ نیت دست پیدا کند که به نسبت مدل قبلی ۴۵۰ نیت بیشتر شده است. با توجه به این موضوع، خوانایی نمایشگر در زیر نور آفتاب بهبود قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد. 

سیستم دوربین کارآمد با ویژگی Super HDR

در حالی که گلکسی اس ۲۴ اف ای از سیستم دوربین مشابه نسخه قبلی بهره می‌برد، این گوشی با پردازنده سیگنال تصاویر بهتر، الگوریتم‌های پیشرفته‌تر و حالت Super HDR همراه شده تا کیفیت تصاویر به بالاترین حد ممکن برسد. 

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اف ای

شایان ذکر است این محصول به اولین مدل سری گلکسی FE بدل شده که با قابلیت Super HDR‌ (مبتنی بر فرمت UltraHDR گوگل) روانه بازار می‌شود. به کمک این ویژگی، تصاویر و ویدئوها با داینامیک رنج (دامنه پویایی) بالاتری همراه می‌شوند. 

گوشی S24 FE از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال برخوردار شده است. این دستگاه همچنین از سیستم پردازش تصویر مشابه به‌کاررفته در گلکسی S24 استفاده می‌کند.

تراشه قوی‌تر

قلب تپنده این دستگاه تراشه اگزینوس 2400e است که در مقایسه با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ موجود در S23 FE، از قدرت پردازشی بیشتری بهره می‌برد. به طور دقیق‌تر، قدرت پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی این سخت‌افزار به نسبت مدل قبلی تا ۲ برابر بیشتر شده که توان پردازشی چشمگیر آن را تایید می‌کند. 

تراشه به کار رفته در گلکسی اس ۲۴ اف ای

اگزینوس 2400e مصرف انرژی پایین‌تری نیز دارد که باعث می‌شود باتری تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند. ناگفته نماند که این سخت‌افزار از پردازنده گرافیکی Xclipse 940 مبتنی بر RDNA2 بهره می‌برد. 

پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت

سامسونگ تایید کرده که گلکسی اس ۲۴ FE تا ۷ به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا ۷ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر، تنها محصولات پرچمدار این برند مانند سری گلکسی اس ۲۴، گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ از پشتیبانی نرم‌افزاری مشابه برخوردار شده‌اند.

پشتیبانی نرم‌افزاری گلکسی اس ۲۴ اف ای

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید اف ای با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1.1 روانه بازار می‌شود و تا اندروید ۲۱ از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل برخوردار خواهد شد. 

برچسب‌ها: