خانهاخبار
نوکیا نسخه جدید برنامه Nokia MAP را ارائه می دهد.

نوکیا نسخه جدید برنامه Nokia MAP را ارائه می دهد.

به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا نسخه جدید نرم افزار Nokia MAP که برنامه ای برای مسیر یابی و جهت یابی روی نقشه زمین و یا زوم کردن روی یک نقطه خاص و پیدا کردن مقصد بخصوص می باشد، را معرفی کرد.
۲۱ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، نوکیا نسخه جدید نرم افزار Nokia MAP که برنامه ای برای مسیر یابی و جهت یابی روی نقشه زمین و یا زوم کردن روی یک نقطه خاص و پیدا کردن مقصد بخصوص می باشد، را معرفی کرد. نسخه ی جدید این برنامه را می توان بصورت رایگان از وب سایت این شرکت فنلاندی دریافت کرد اما متأسفانه در حال حاضر این نرم فزار فقط برای برخی گوشی ها قابل استفاده و اجراست. از جمله این گوشی ها عبارتند از :

سری N70,N72,N93i,N76,N73,N95, N؛ از سری  E90,E65,E61i,E و نیز گوشی های 6110 Navigator و 6120 Classic . البته نوکیا در آینده گوشی های دیگری را نیز به این لیست اضافه خواهد کرد. این نسخه جدید برنامه Nokia MAP دارای اینترفیس کاربری ساده تر و پر کاربردتری نسبت به نسخه قبلی است و در آن یک شمارنده دانلود دیتا نیز وجود دارد که به کاربر در به کارگیری دیتاهایی که قبلاً استفاده شده کمک می کند. یک ویژگی جدید دیگر یک شاخص وضعیت و موقعیت جغرافیایی است. با اینکه فقط 6 ماه از ارائه اولین نسخه این نرم افزار می گذرد این تغییرات نشانه تلاش نوکیا در بهبود این نرم افزار است. سرویس صوتی مسیر یابی نوکیا که در نسخه قبلی نرم افزار قابل خریداری بود، در این نسخه جدید بصورت موقت برای 3 روز مجانی در دسترس کاربران است اما پس از آن مشتریان باید برای استفاده از این سرویس پول پرداخت کنند.