خانهاخبار
طراحی سری ردمی نوت ۱۴ پرو به نمایش گذاشته شد

طراحی سری ردمی نوت ۱۴ پرو به نمایش گذاشته شد

شیائومی به تازگی تصاویری از مدل‌های پرو و پرو پلاس سری ردمی نوت ۱۴ را به اشتراک گذاشته که طراحی این دو دستگاه را نشان می‌دهند.

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی اخیراً اعلام کرد که هفته آینده از سری Redmi Note 14 رونمایی خواهد کرد. حالا غول فناوری چین به تازگی تصاویری از مدل‌های پرو و پرو پلاس نسل جدید ردمی نوت را به اشتراک گذاشته که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهند. 

تصاویر ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

پنل پشتی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
نمایشگر ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

مدل بالارده سری نوت ۱۴ از نمایشگر با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که در خود ناچ حفره را جای داده است. در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین بیضی‌شکل را مشاهده می‌کنیم که سه سنسور و یک فلاش LED در آن جای گرفته و توسط یک لایه شیشه‌ای محافظت می‌شود.

ماژول دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو

تصاویر ردمی نوت ۱۴ پرو

سیستم دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو
نمایشگر ردمی نوت ۱۴ پرو

به مانند مدل پرو پلاس، نسخه پرو نیز به نمایشگر با لبه‌های خمیده و ناچ حفره دوربین سلفی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، پنل پشتی گوشی میزبان ماژول دوربین بیضی‌شکل مشابه خواهد بود که تنها لایه شیشه‌ای از آن حذف شده است. 

پنل پشتی ردمی نوت ۱۴ پرو

شایان ذکر است که سری نوت ۱۴ پرو با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت همراه خواهد شد و در برابر آب مقاوم خواهد بود. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که مدل پرو از تراشه اسنپدراگون 7s نسل سه، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۹۰ واتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این دو محصول در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) برای بازارهای جهانی عرضه شوند. 

برچسب‌ها: