خانهاخبار
میان‌رده جدید موتورولا در تصاویری رندری دیده شد

میان‌رده جدید موتورولا در تصاویری رندری دیده شد

رندرهای موتو G75 نشان می‌دهند که این میان‌رده به نمایشگر ۶٫۸ اینچی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. 

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد موتورولا در حال آماده‌سازی برای معرفی یک گوشی میان‌رده جدید است که Moto G75 نام دارد. در حالی که هنوز عرضه این دستگاه تایید نشده است، به تازگی رندرهایی از مدل جدید سری موتو جی منتشر شده که جزئیات ظاهری و بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند.

وبسایت 91Mobiles تصاویر موتو G75 را به اشتراک گذشته که طراحی و رنگ‌بندی این محصول را نشان می‌دهند. 

نسخه مشکی رنگ موتو G75

همانطور که در رندرهای فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، میان‌رده موردانتظار این برند در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد. ناگفته نماند که نسخه آبی‌رنگ این محصول از پنل پشتی چرمی برخوردار می‌شود. 

گوشی جدید موتورولا با زبان طراحی مشابه دیگر دستگاه‌های این شرکت همراه خواهد شد که شامل لبه‌های تخت و نمایشگر حفره‌دار می‌شود. در پنل پشتی مدل G75 ماژول دوربین قرار گرفته که میزبان دو سنسور خواهد بود. از سوی دیگر، در سمت راست بدنه کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا جای خواهند گرفت. شایعه شده سنسور اثرانگشت با دکمه پاور ادغام خواهد شد. 

نسخه آبی رنگ موتو G75

شایان ذکر است که این گوشی احتمالاً به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور LYT-600 سونی) با لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد. با گواهی IP68، مدل جدید موتو جی در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. پنل جلویی این دستگاه میزبان نمایشگر ۶٫۸ اینچی خواهد بود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود در هفته‌های پیش‌رو، اطلاعات بیشتری از موتو G75 در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: