خانهاخبار
سری اوپو فایند X8 با قابلیت‌های مشابه آیفون همراه می‌شود

سری اوپو فایند X8 با قابلیت‌های مشابه آیفون همراه می‌شود

نسل جدید سری پرچمدار اوپو از قابلیت‌های مشابه آيفون مانند Camera Control، داینامیک آیلند و شارژ بی‌سیم مغناطیسی بهره خواهد برد. 

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که سری پرچمدار Find X8 اوپو با قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی همراه خواهد شد. مشابه این ویژگی‌ را در گوشی‌های اپل دیده‌ایم که MagSafe نام دارد.

فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی تنها ویژگی مشابه بین مدل‌های جدید سری فایند و آیفون‌ها نخواهد بود، چرا که گزارش شده پرچمدارهای غول فناوری چین از دکمه Quick Button بهره خواهند برد که عملکرد مشابه Camera Control سری آيفون ۱۶ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

سری فایند X7

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند اوپو در حال توسعه یک اکوسیستم کامل از لوازم جانبی و شارژرهایی است که از فناوری مغناطیسی پشتیبانی می‌کنند.

چندی پیش، تصاویری در دسترس کاربران قرار گرفت که نشان دادند نسل جدید سری فایند X از ویژگی مشابه داینامیک آیلند آیفون‌ها برخوردار خواهد شد. متاسفانه هنوز نحوه عملکرد و جزئیات این قابلیت مشخص نشده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی‌های فایند X8 و فایند X8 پرو به تراشه پرچمدار دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود این دو دستگاه در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی شود. 

برچسب‌ها: