خانهاخبار
اجازه استفاده از موبایل در خطوط هواپیمایی چینی

اجازه استفاده از موبایل در خطوط هواپیمایی چینی

به گزارش گروه خبری GSM، خطوط هوایی ShenZhen چین پس از عقد قراردادی با شرکت OnAir که سازنده هواپیماست اجازه برقراری تماس و مکالمات تلفنی موبایل را در داخل هواپیما و در حین پرواز صادر کرد.
۱۹ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، خطوط هوایی ShenZhen چین پس از عقد قراردادی با شرکت OnAir که سازنده هواپیماست اجازه برقراری تماس و مکالمات تلفنی موبایل را در داخل هواپیما و در حین پرواز صادر کرد. در این قرارداد شرکت OnAir موظف است هواپیماها را با سخت افزار لازم جهت پشتیبانی از امنیت مکالمات موبایلی فراهم کند. این سرویس OnAir روی ناوگان هوایی بوئینگ 737 و ایرباس A320 تا اواسط سال 2009 نصب و پیاده سازی خواهد شد. البته 3 هواپیمای دیگر نیز برای برگزاری بازی های المپیک 2008 چین معرفی شده اند. ShenZhen یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های هواپیمایی چین است که حدود 130 خط هوای بین چین، کره، مالزی، ژاپن و ویتنام برقرار می کند و بیش از 7 میلیون مسافر را در سال 2006 طی سفرهای هوایی جابه جا کرده و بیش از 7000 کارمند دارد.

چین با جمعیت زیاد، یکی از بزرگترین و رو به رشدترین بازارهای هواپیمایی دنیا را دارد که با ارائه سرویس های جدید و بهتر میزان مسافران خود را بیشتر از گذشته می کند.