خانهاخبار
کارت های حافظه ی 8 گیگا بایتی، حافظه ای در حد آیفون

کارت های حافظه ی 8 گیگا بایتی، حافظه ای در حد آیفون

به گزارش گروه خبری GSM، سان دیسک (San Disc) کارت های حافظه ی MicroSD 8 گیگا بایتی M2 خود را به سازندگان موبایل و اپراتورهای شبکه ی تلفن همراه به منظور آزمایش و ارزیابی صادر می کند
۱۹ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، سان دیسک (San Disc) کارت های حافظه ی MicroSD 8 گیگا بایتی M2 خود را به سازندگان موبایل و اپراتورهای شبکه ی تلفن همراه به منظور آزمایش و ارزیابی صادر می کند و تا پایان سال 2007 به طور عمومی آن ها را به بازار عرضه خواهد نمود. کارت های M2 این شرکت بیشتر در گوشی های سونی اریکسون مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سان دیسک با ساخت کارهای M2 هشت گیگابایتی بیشترین حجم حافظه ی جانبی جهان را فراهم می کند. این کارت ها امکان ذخیره ی بیش از 2000 آهنگ، 5000 عکس با رزولوشن بالا و یا 5 ساعت فیلمبرداری با فرمت MPEG و کیفیت بالا را برای کاربر فراهم می کند. به این ترتیب حافظه ی گوشی آن ها به اندازه حافظه ی iPhone خواهد بود. علاوه بر این با داشتن کارت های حافظه ی جانبی می توان فایل ها و برنامه ها را با گوشی ها و دیگر کامپیوترها رد و بدل کرد. همچنین با خرید کارت های حافظه ی بیشتر می توانید از ظرفیت نامحدود حافظه بهره مند شوید.