خانهاخبار
آب و هوا بر میزان جستجو های اینترنتی از طریق تلفن همراه مؤثر است

آب و هوا بر میزان جستجو های اینترنتی از طریق تلفن همراه مؤثر است

به گزارش گروه خبری GSM، کاربران موبایل در بریتانیا، در روزهای بارانی کمتر در موبایل به دنبال مکان های مورد علاقۀ خود می گردند، به طوریکه جستجوی مکان های تاریخی و فرهنگی 16 درصد، مکان های علمی 37 درصد و استادیوم و زمین های ورزشی 32 درصد کاهش یافته است.
۴ شهریور ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبری GSM، کاربران موبایل در بریتانیا، در روزهای بارانی کمتر در موبایل به دنبال مکان های مورد علاقۀ خود می گردند، به طوریکه جستجوی مکان های تاریخی و فرهنگی 16 درصد، مکان های علمی 37 درصد و استادیوم و زمین های ورزشی 32 درصد کاهش یافته است. این در حالیست که جستجو برای آژانس های مسافرتی 137درصد افزایش داشته، چرا که مردم در این روزها به دنبال مکان های گرم تر می گردند.

همچنین بر اساس تحقیقات صورت گرفته معلوم شده است که محبوبیت برند ها کاهش یافته؛ در سال گذشته Tosco's ، Pizza Hut و مک دونالد به ترتیب بیشترین بازدید کنندگان از طریق تلفن همراه را داشته اند ولی به دلیل تبلیغات مؤسسات بهداشت تغذیه از محبوبیت آن ها کاسته شده است. تأثیر تبلیغات برجستجوهای موبایل به گونه ایست که تعداد جستجوها برای نزدیکترین شعب مک دونالد 61 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این این تحقیقات نشان می دهد که آب و هوا به صورت غیر قابل پیش بینی بر جستجو های موبایل تأثیر می گذارد، چرا که با توجه به بدی آب و هوا در ابتدای تابستان امسال مردم تمایل بیشتری به گذراندن تعطیلات در خارج از بریتانیا دارند.