خانهاخبار
اوپو پد ۳ با مشخصات سخت افزاری مشابه وان پلاس پد پرو عرضه خواهد شد

اوپو پد ۳ با مشخصات سخت افزاری مشابه وان پلاس پد پرو عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران شناخته شده چینی به تازگی گزارشی درباره تبلت جدید شرکت اوپو را منتشر کرده است.

۶ مرداد ۱۴۰۳

شرکت اوپو در آینده نزدیک، از تبلت جدید خود با نام اوپو پد ۳ رونمایی خواهد کرد. با استناد به شایعات، این محصول شباهت‌های زیادی با تبلت پرچمدار وان پلاس پد پرو خواهد داشت.

oppo 3.jpg

براساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، اوپو پد ۳ نه تنها طراحی مشابهی با وان پلاس پد پرو دارد؛ بلکه مشخصات فنی آن نیز مشابه این تبلت است. البته، این تبلت در رنگ‌های طلایی و آبی نیز عرضه خواهد شد که به تنوع رنگ‌های خاکستری و سبز وان پلاس پد پرو می‌افزاید.

oppo 2.jpg

از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود این تبلت دارای نمایشگری ۱۲.۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 3K و نسبت تصویر ۷:۵، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت باشد. همچنین، این نمایشگر از قلم استایلس نسل دوم اوپو پشتیبانی می‌کند. اوپو پد ۳ به چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم و بدنه‌ای تمام فلزی مجهز خواهد بود. از نظر حافظه، این تبلت احتمالاً با ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم (LPDDR5X) و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی (UFS 4.0) عرضه می‌شود.

این تبلت با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد و دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. از جمله سایر مشخصات این محصول، می‌توان به اسپیکر‌های چهارگانه، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۳، پورت USB Type-C، حسگر اثر انگشت جانبی و باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی SuperVOOC اشاره کرد.

oppo 1.jpg

اوپو تا به حال اشاره‌ای رسمی به زمان عرضه اوپو پد ۳ نداشته است؛ اما با توجه به اخذ گواهی 3C توسط این محصول، احتمالا اوپو پد ۳ در آینده نزدیک روانه بازار می‌شود.