خانهاخبار
هواوی پرفروش‌ترین برند بازار پوشیدنی‌ها است

هواوی پرفروش‌ترین برند بازار پوشیدنی‌ها است

با عبور از اپل و شیائومی، هواوی به پرفروش‌ترین برند بازار پوشیدنی‌ها در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی بدل شده است.

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی (ماه‌های آوریل تا ژوئن)، حدود ۴۳٫۷ میلیون پوشیدنی (ساعت و مچ‌بند هوشمند) روانه بازار شده که در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال گذشته، ۰٫۷ درصد کاهش داشته است. 

در بازه زمانی اشاره‌شده، هواوی با شکست دادن اپل به پرفروش‌ترین برند بازار پوشیدنی‌ها بدل شده که خبر از موفقیت چشمگیر این برند می‌دهد. غول فناوری چینی حدود ۸٫۹ میلیون دستگاه عرضه کرده و سهمی ۲۰٫۳ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده است.

لیست ۵ برند برتر بازار پوشیدنی‌ها در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی

در چین که یکی از مهم‌ترین بازار‌ها برای ساعت و مچ‌بندهای هوشمند به شمار می‌رود، هواوی ۶ میلیون پوشیدنی به فروش رسانده و ۳۸٫۴ درصد از این بازار را کسب کرده است. 

براساس آمار ارقام موسسه IDC، محصولات هواوی به خصوص واچ فیت ۳ (Huawei Watch Fit 3) در جلب نظر کاربران بسیار موفق ظاهر شده‌اند. این برند به نسبت سال گذشته رشدی ۴۲ درصدی را ثبت کرده و در مناطقی مانند اروپای مرکزی و شرقی، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین حضور گسترده‌ای داشته است. 

هواوی واچ فیت ۳

در لیست ۵ برند برتر بازار پوشیدنی‌ها در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی، شیائومی با عرضه ۵٫۹ میلیون پوشیدنی در جایگاه دوم ایستاده و سهمی ۱۳٫۵ درصدی را در اختیار گرفته است. محصولات برند ردمی و ساعت‌های پرمیومی مانند واچ S3 و واچ ۲ نقش پررنگی در موفقیت این برند داشته‌اند.

برخلاف انتظارها، اپل با عرضه ۵٫۷ میلیون دستگاه و سهمی ۱۳٫۱ درصدی در رده سوم این لیست جای گرفته است. فروش محصولات کوپرتینونشین‌ها در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۲ درصد کاهش داشته که افت محبوبیت اپل واچ در بین کاربران را نشان می‌دهد. 

سامسونگ با عرضه ۳٫۳ میلیون دستگاه در رده چهارم ایستاده و سهمی ۷٫۶ درصدی از بازار را به خود اختصاص داده است. گلکسی فیت ۳ یکی از محبوب‌ترین پوشیدنی‌های این برند محسوب می‌شود. 

برچسب‌ها: