خانهاخبار
ویوو Y300 پرو معرفی شد؛ باتری حجیم و نمایشگر درخشان

ویوو Y300 پرو معرفی شد؛ باتری حجیم و نمایشگر درخشان

میان‌رده جدید ویوو به نمایشگر با روشنایی ۵۰۰۰ نیتی، باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک مجهز شده است.

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

ویوو به تازگی از جدیدترین مدل سری محصولات Y رونمایی کرد که به عنوان نسخه جدید مدل Y200 پرو عرضه می‌شود. در مقایسه با نسل قبلی، Y300 پرو با بهبودهای چشمگیری مانند طراحی جدید، تراشه قوی‌تر و باتری حجیم‌تر همراه شده است.

در پنل پشتی میان‌رده جدید ویوو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن دوربین دوگانه قرار دارد. از سوی دیگر، پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار است که از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد. دیگر ویژگی مهم طراحی این گوشی ضخامت باریک آن محسوب می‌شود. 

رنگ‌بندی ویوو Y300 پرو

غول فناوری چین محصول جدید خود را به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز کرده که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش همچنین قادر به ارائه محتوای HDR10 پلاس است و می‌تواند به روشنایی قابل‌توجه ۵۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

برای تصویربرداری، مدل جدید سری Y از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور LYT-600 سونی) و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، این گوشی به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

قلب تپنده گوشی این برند چینی تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک است که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

مشخصات فنی ویوو Y300 پرو

مهم‌ترین ویژگی Y300 پرو باتری بسیار حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو تایید کرده که این باتری تا ۵سال بدون مشکل کاربران را همراهی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و اندروید ۱۴ (مبتنی بر OriginOS 14) را نام برد.

برچسب قیمتی کانفیگ‌های مختلف ویوو Y300 پرو به قرار زیر است:

  • رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۱۷۹۹ یوآن (۲۵۳ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱۹۹۹ یوآن (۲۸۱ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲۱۹۹ یوآن (۳۰۹ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۲ دلار)

برچسب‌ها: