خانهاخبار
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

۶ مرداد ۱۴۰۳

ناتینگ اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) از گوشی فون 2a پلاس (Nothing Phone 2a Plus) رونمایی خواهد کرد. این گوشی موردانتظار به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز خواهد بود و با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی مشخصات فنی گوش ناتینگ فون 2a پلاس فاش شده که خبر از چندین بهبود مهم آن می‌دهد.

ناتینگ فون 2a

طبق این گزارش، گوشی جدید ناتینگ از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. برای مقایسه، ناتینگ فون 2a با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روانه بازار شد. از سوی دیگر، شایعه شده که مدل پلاس ناتینگ فون 2a از شارژ ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد که به نسبت شارژ ۴۵ واتی فون 2a عملکرد بهتری خواهد داشت. 

علی‌رغم این بهبودها، ظاهراً ناتینگ فون 2a پلاس از همان نمایشگر موجود در مدل استاندارد استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است که ناتینگ فون 2a پلاس در دو رنگ خاکستری و مشکی روانه بازار می‌شود و احتمالاً از جنس بدنه متفاوتی در مقایسه با مدل فون 2a برخوردار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق شایعات قبلی، ناتینگ فون 2a پلاس در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. هر دو کانفیگ حافظه رم این گوشی با یک مدل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهند شد. 

برچسب‌ها: