خانهاخبار
گلکسی S24 FE با قیمت کمتر از ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد

گلکسی S24 FE با قیمت کمتر از ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد

علی‌رغم بهبود‌های قابل‌توجه، نسل جدید گلکسی FE ظاهراً با قیمت مشابه مدل قبلی خود به فروش خواهد رسید. 

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، سامسونگ احتمالاً به زودی از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی خواهد کرد که نسخه ارزان‌تر سری پرچمدار این برند به شمار می‌رود. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی مشخصات فنی کلیدی و برچسب قیمتی این میان‌رده موردانتظار است.

طبق گفته‌های افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar، مدل جدید سری اف ای به مانند نسل قبلی خود با قیمت کمتر از ۶۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی در حالی افزایش قیمت نخواهد داشت که ظاهراً با پیشرفت‌های مهمی مانند نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده قوی‌تر همراه خواهد شد. 

تصویر گلکسی اس ۲۴ اف ای

شایعه شده گلکسی اف ای جدید از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد بهره خواهد برد که در مقایسه با صفحه‌نمایشگر ۶٫۴ اینچی، یک بهبود مهم محسوب می‌شود. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول‌ اچ‌دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. 

قلب تپنده گلکسی اس ۲۴ FE تراشه اگزینوس 2400e خواهد بود که نسخه ضعیف‌شده اگزینوس ۲۴۰۰ به شمار می‌رود. البته گزارش شده که نسخه بازار آمریکای شمالی این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه معرفی خواهد شد. 

انتظار می‌رود میان‌رده جدید سامسونگ در دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. همچنین این دستگاه با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 روانه بازار خواهد شد. 

رنگ بندی گلکسی اس ۲۴ اف ای

پنل پشتی گلکسی اس ۲۴ اف ای میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، غول فناوری کره محصول موردانتظار خود را به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. 

انرژی موردنیاز نسل جدید گلکسی FE توسط باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به لطف تراشه بهینه‌تر، گوشی جدید این برند قادر خواهد بود تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گواهی ضدآب و گردغبار IP68 اشاره کرد. 

برچسب‌ها: