خانهاخبار
اچ ام دی احتمالاً در حال ساخت یک گوشی مبتنی بر دوربین است

اچ ام دی احتمالاً در حال ساخت یک گوشی مبتنی بر دوربین است

گوشی موردانتظار HMD ظاهراً با طراحی مشابه لومیا ۱۰۲۰ عرضه می‌شود و به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

چند ماه پیش، اچ ام دی یک گوشی میان‌رده به نام اسکای‌لاین (Skyline) را معرفی کرد که از زبان طراحی محصولات سری لومیا نوکیا بهره می‌برد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند در حال توسعه یک دستگاه جدید است که با ظاهر مشابه گوشی‌های لومیا عرضه می‌شود. 

تصویری شماتیک از یک گوشی HMD فاش شده که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. در این رابطه، این محصول موردانتظار از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره می‌برد که در خود دوربین چهارگانه و فلش LED را جای داده است.

تصویر شماتیک گوشی جدید اچ ام دی

شایان ذکر است طراحی حاضر در تصویر را قبلاً در گوشی لومیا ۱۰۲۰ دیده‌ایم که یکی از بهترین مدل‌های سری لومیا به شمار می‌رود. 

باید اشاره کرد که رندر فاش‌شده مربوط به HMD هایپر نیست، چرا که شایعه شده این دستگاه با جزیره دوربین مستطیلی‌شکل همراه خواهد شد. به علاوه، مدل هایپر ظاهراً یک محصول میان‌رده اقتصادی خواهد بود در حالی که گوشی اشاره‌شده در این گزارش احتمالاً به عنوان دستگاهی بالارده معرفی می‌شود.

متاسفانه هنوز مشخصات فنی این گوشی موردانتظار در دسترس نیست، ولی به نظر می‌‌رسد این دستگاه مدنظر به اولین محصول اچ ام دی بدل خواهد شد که با دوربین چهارگانه روانه بازار می‌شود.

اچ ام دی اسکای لاین

HMD اسکای‌لاین

اسکای‌لاین بهترین گوشی HMD از نظر دوربین به شمار می‌رود که از سه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض بهره می‌برد. با این وجود، این دستگاه در برخی از زمینه‌ها چندان قدرتمند ظاهر نشد.

امید می‌رود محصول جدید اچ ام دی با سیستم دوربین پیشرفته‌ای همراه شود تا روزهای خوب مدل‌های سری لومیا و PureView را به یاد کاربران بیاورد.