خانهاخبار
رندر ویوو X200 طراحی نمایشگر آن را نشان می‌دهد

رندر ویوو X200 طراحی نمایشگر آن را نشان می‌دهد

سری پرچمدار موردانتظار ویوو در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

براساس گزارش‌های غیر رسمی، ویوو در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) از سری X200 رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل استاندارد، پلاس و پرو خواهد بود. حالا به تازگی تصویری از گوشی ویوو X200 منتشر شده که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد.

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station رندری از گوشی موردانتظار این برند چینی را به اشتراک گذاشته که حاشیه‌های فوق‌نازک و نمایشگر حفره‌دار آن را تایید می‌کند. 

رندر پنل جلویی ویوو X200

طبق شایعات قبلی، نسخه معمولی سری پرچمدار ویوو به نمایشگر ۶٫۳ اینچی اولد با فناوری LTPO مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، شایعه شده در زیر این پنل سنسور اثرانگشت اپتیکال قرار خواهد گرفت که عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با نمونه‌های اولتراسونیک دارد. 

قلب تپنده این دستگاه تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود که احتمالاً انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۵۰۰ یا ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت خواهد کرد. 

طراحی پنل پشتی ویوو X200.jpg

تصویری از ماکت ویوو X200

منابع خبری ادعا کرده‌اند که گوشی ویوو X200 با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری همراه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان توان شارژ ۹۰ واتی را نام برد که به نسبت شارژ ۱۲۰ واتی نسل قبلی، ضعیف‌تر خواهد شد. 

برچسب‌ها: