خانهاخبار
نسل جدید گلکسی بوک در رندرهای جدیدی دیده شد

نسل جدید گلکسی بوک در رندرهای جدیدی دیده شد

به تازگی مشخصات فنی و رندرهای گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. 

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال توسعه یک لپتاپ ۲ در ۱ است که با نام گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ روانه بازار می‌شود. این دستگاه اخیراً در گواهی BIS کشور هند لیست شد که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند. 

حالا به تازگی وبسایت Window Report مشخصات فنی و رندرهای لپتاپ جدید غول فناوری کره را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهند.

رندر گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی بوک جدید با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد. این محصول به نمایشگر لمسی ۱۶ اینچی امولد مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین این صفحه‌نمایش با قلم هوشمند اس پن نیز سازگار خواهد بود.

لپتاپ موردانتظار این برند از پردازنده اینتل Lunar Lake Core Ultra 5 بهره خواهد برد که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی NVMe SSD به پردازش اطلاعات می‌پردازد. با این سخت‌افزار قدرتمند، این دستگاه قادر خواهد بود تسک‌های مختلف را به راحتی اجرا کند. 

نمایشگر گلکسی بوک ۵ پرو  ۳۶۰

همانطور که انتظار می‌رود، نسل جدید گلکسی بوک با ویندوز ۱۱ و قابلیت‌های هوش مصنوعی (استاندارد Copilot پلاس) روانه بازار می‌شود. رندرهای فاش‌شده تایید کرده‌اند این لپتاپ از کلید اختصاصی کوپایلت بهره خواهد برد. 

دکمه کوپایلت گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰

برای اتصال بی‌سیم سریع و باکیفیت، این محصول از وای‌فای ۷ و بلوتوث نسخه ۵٫۴ پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه همچنین از یک درگاه HDMI 2.1 (رزولوشن 8K شصت فریم‌برثانیه)، دو درگاه تاندربولت ۴، یک درگاه USB-C 3.2، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و محفظه کارت حافظه microSD برخوردار خواهد شد. 

طراحی گلکسی بوک ۵ پرو  ۳۶۰

انرژی موردنیاز گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ توسط باتری ۷۶ وات‌ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. با ضخامت ۱۲ میلی‌متری و وزن ۱٫۶۹ کیلوگرمی، این دستگاه به محصولی قابل‌حمل بدل خواهد شد. 

برچسب‌ها: