خانهاخبار
بروزرسانی One UI 7 دوربین‌های پرچمدار سامسونگ را بهبود می‌دهد

بروزرسانی One UI 7 دوربین‌های پرچمدار سامسونگ را بهبود می‌دهد

نسل جدید رابط کاربری سامسونگ ظاهراً عملکرد سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا را به طور چشمگیری بهبود می‌دهد. 

۶ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

سه مدل سری گلکسی اس ۲۴ را می‌توان از بهترین گوشی‌های بازار دانست که از نمایشگر باکیفیت، تراشه‌ قدرتمند و طراحی جذاب بهره می‌برند. با این وجود، عملکرد ضعیف سیستم دوربین سری گلکسی اس ۲۴ در ابتدای عرضه باعث نارضایتی طیف گسترده‌ای از کاربران شد. 

سامسونگ بروزرسانی‌های متعددی را برای پرچمدارهای خود عرضه کرده تا بخشی از مشکلات تصویربرداری آن‌ها برطرف شود. از سوی دیگر، گزارش شده One UI 6.1 بهبودهای بیشتری را برای دوربین سری گلکسی اس ۲۴ به ارمغان خواهد کرد.

حالت تصویربرداری گلکسی اس ۲۴ اولترا

حالا اما به نظر می‌رسد کاربران گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا باید برای عرضه One UI 7 صبر کنند چرا که شایعه شده این بروزرسانی چندین بهبود مهم را در سیستم دوربین پرچمدار سامسونگ اعمال می‌کند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، One UI 7 باعث بهترشدن تصویربرداری HDR می‌شود و عملکرد دوربین در فضای بیرونی (به خصوص در شرایط نور شدید) را بهبود می‌دهد. 

اخیراً افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که نسخه جدید One UI حالت‌های ۱ برابری و ۳ برابری ۵۰ مگاپیکسلی دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا را بهبود می‌دهد.   

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا

رابط کاربری One UI 7 شفافیت و رنگ‌های تصاویر را بهتر می‌کند و سبب می‌شود تا داینامیک رنج (دامنه پویایی) نیز بهبود پیدا کند. این پیشرفت‌ها باعث می‌شود تا کیفیت تصاویر ثبت‌شده در حدواندازه یک تصویر در حالت ترکیب پیکسلی ۱۲ مگاپیکسلی باشد. 

علاوه بر بهبودهای فنی، One UI 7 تغییراتی را در ظاهر سیستم دوربین سری گلکسی اس ۲۴ به وجود می‌آورد. برای مثال، قسمت تنظیمات سریع به پایین برنامه دوربین منتقل خواهد شد و یک شرتکات جدید برای دسترسی به تنظیمات دوربین ایجاد خواهد شد.

امید می‌رود One UI 7 عملکرد سیستم دوربین سری گلکسی اس ۲۴ را بهبود دهد تا تجربه تصویربرداری بهتری در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: