خانهاخبار
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

۴ مرداد ۱۴۰۳

در حال حاضر، سه مدل از سری موتورولا اج ۵۰ (Motorola Edge 50) در بازار به فروش می‌رسند که موتو اج ۵۰ اولترا، اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ فیوژن نام دارند. حالا اما به تازگی مشخص شده که موتورولا هفته آینده از گوشی موتورولا اج ۵۰ رونمایی می‌کند که مدل چهارم و استاندارد سری اج ۵۰ به شمار می‌رود.

طبق تایید رسمی، موتورولا اج ۵۰ در تاریخ ۱ اوت سال جاری میلادی (۱۱ مرداد) برای بازار هند معرفی خواهد شد. صفحه رسمی میان‌رده جدید موتورولا که در وبسایت فروشگاه آنلاین FlipKart‌ قرار گرفته جزئیات فنی این گوشی را تایید کرده است.

مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰

پنل جلویی گوشی موردانتظار موتورولا میزبان نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی P-OLED خواهد بود که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. این پنل ۱۰ بیتی از ۱۰۰‌درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و قادر است به روشنایی ۱۹۰۰ نیتی دست پیدا کند.

نمایشگر موتورولا اج ۵۰

قلب تپنده موتورولا اج ۵۰ تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که در مقایسه تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو موجود در اج ۵۰ فیوژن، یک پسرفت محسوب می‌شود. همراه با این تراشه، میان‌رده موتورولا از حافظه رم ۲۵۶ گیگابایتی و سیستم خنک‌کننده محفظه بخار بهره می‌برد. 

موتورولا اج ۵۰ تا سه بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت می‌کند و تا چهار سال نیز برای آن بروزرسانی‌های امنیتی عرضه می‌شود.

تراشه موتورولا اج ۵۰

انرژی موردنیاز موتورولا اج ۵۰ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۸ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

باتری و سرعت شارژ موتورولا اج ۵۰

دوربین اصلی گوشی موردانتظار موتورولا از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYTIA 700C سونی استفاده می‌کند که برابر با 1/1.56 اینچ است. در کنار این دوربین، موتورولا اج ۵۰ از سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

گواهی نظامی موتو اج ۵۰

موتورولا ادعا می‌کند که اج ۵۰ نازک‌ترین گوشی جهان محسوب می‌شود که از گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد. به لطف این گواهی، موتورولا اج ۵۰ در برابر گرما و سرمای شدید، سقوط ناگهانی، لرزش‌ها و خوردگی مقاوم است. همچنین این گوشی از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 نیز بهره برده و از فریم فلزی برخوردار است.

رنگ بندی موتورولا اج ۵۰

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا اج ۵۰ در سه رنگ عرضه می‌شود که دو رنگ سبز و هلویی آن از پنل پشتی چرمی بهره می‌برند در حالی که نسخه خاکستری از پنل با جنس جیر استفاده می‌کند.

برچسب‌ها: