خانهاخبار
حاشیه‌ نمایشگر آیفون ۱۶ پرو ۳۳ درصد کاهش پیدا می‌کند

حاشیه‌ نمایشگر آیفون ۱۶ پرو ۳۳ درصد کاهش پیدا می‌کند

کارشناس برجسته محصولات اپل تایید کرده که حاشیه‌ نمایشگر دو پرچمدار پرمیوم این برند به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که حاشیه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس به طور قابل‌توجهی باریک‌تر خواهد شد. در این راستا، اخیراً رندری در دسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد حاشیه صفحه‌نمایش این برچمدار برابر با ۱٫۱۵ میلی‌متر خواهد بود. 

کوپرتینونشین‌ها ظاهراً با استفاده از فناوری Border Reduction Structure موفق شده‌اند تا ضخامت حاشیه نمایشگر گوشی پرمیوم خود را کاهش دهند. 

حاشیه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو

حالا به تازگی کارشناس شناخته‌شده محصولات اپل، مارک گرمن، ادعا کرده که حاشیه پنل آیفون ۱۶ پرو به نسبت نسل قبلی در حدود ۳۳ درصد کاهش خواهد داشت. این راستا، انتظار می‌رود پرچمدار موردانتظار غول فناوری آمریکایی تجربه بصری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

آقای گرمن در ادامه گزارش خود اذعان کرده که مدل‌های پرو و پرو مکس سری آیفون ۱۶ به ترتیب از نمایشگر‌های ۶٫۳ اینچی و ۶٫۹ اینچی بهره خواهند برد. شایعه شده آیفون ۱۷ به نمایشگر ۶٫۳ اینچی مجهز می‌شود در حالی که آیفون ایر با پنل ۶٫۷ اینچی همراه خواهد شد. 

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

در دو سال گذشته، اندازه حاشیه‌ نمایشگر‌ مدل‌های پرو گوشی‌های این برند کاهش قابل‌توجهی داشته است. برای مثال، دو گوشی آیفون ۱۴ پرو و ۱۵ پرو به ترتیب از حاشیه‌ ۳٫۵ میلی‌متری و ۱٫۵ میلی‌متری برخوردار هستند. با توجه به گزارش خبرنگار بلومبرگ، انتظار می‌رود حاشیه نمایشگر نسل جدید پرچمدار اپل بین ۱٫۳ تا ۱٫۴ میلی‌متر باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری آیفون ۱۶ در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) و طی رویداد «It's Glowtime» معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: