خانهاخبار
ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به یک موفقیت چشمگیر دست پیدا کرده است!

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به یک موفقیت چشمگیر دست پیدا کرده است!

در مقایسه با تمامی گوشی‌های اندرویدی، مدل پرو پلاس ردمی نوت ۱۴ بالاترین میزان فروش در هفته نخست عرضه در سال ۲۰۲۴ میلادی را به خود اختصاص داده است.

۱۳ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

چندی پیش، شیائومی از سری Redmi Note 14 رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد مدل پرو پلاس این گوشی‌ها به موفقیت قابل‌توجهی دست پیدا کرده است. شیائومی به تازگی تایید کرده این دستگاه رکورد فروش را در میان تمامی گوشی‌های اندرویدی در هفته نخست عرضه در سال ۲۰۲۴ میلادی به خود اختصاص داده که خبر از محبوبیت گسترده آن می‌دهد.

در حالی که غول فناوری چین میزان دقیق فروش ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را اعلام نکرده است، این دستاورد چشمگیر نشان می‌دهد این محصول مورد توجه کاربرانی قرار گرفته که به دنبال یک دستگاه با مشخصات فنی شبه‌پرچمدار و قیمتی معقول هستند. 

ردمی نوت ۱۴ پرو

همانطور که می‌دانیم، مدل‌های سری ردمی نوت با قیمت رقابتی و قابلیت‌های قدرتمند خود شناخته می‌شوند. در این رابطه، نوت ۱۴ پرو پلاس ظاهراً موفق شده این سنت را به خوبی ادامه دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته میان‌رده شیائومی مقاومت و استحکام بالای آن است. سری نوت ۱۴ پرو از گواهی‌های ضدآب و گردغبار IP69 / IP68 / IP66 بهره می‌برد. از سوی دیگر، شیائومی برای کاربرانی که تا ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) یکی از مدل‌های نوت ۱۴ پرو را خریدای نمایند، گارانتی ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

طبق اعلام رسمی، گارانتی این گوشی‌ها شامل یک سال ضمانت نمایشگر، کاور باتری و مقاومت در برابر آب می‌شود. از سوی دیگر، باتری این محصولات تا ۵ سال نیز گارانتی دارد. 

طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

مشخصات فنی نوت ۱۴ پرو پلاس

این گوشی به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد مجهز شده که می‌تواند به روشنایی قابل‌توجه ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. قلب تپنده دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون 7s نسل سه است که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

برای تصویربرداری، این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات فنی میان‌رده شیائومی می‌توان به باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۲۰ واتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها: