خانهاخبار
ماکت گلکسی S25 طراحی این پرچمدار را نشان می‌دهد

ماکت گلکسی S25 طراحی این پرچمدار را نشان می‌دهد

به تازگی تصاویری از پرچمدار موردانتظار سامسونگ فاش شده که خبر از تغییرات ظاهری جزئی این دستگاه می‌دهند.

۱۳ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

چند روز پیش، تصاویری از ماکت پرچمدار پرمیوم سامسونگ یعنی Galaxy S25 Ultra در دسترس قرار گرفت که برخی از تغییرات طراحی این دستگاه مانند گوشه‌های گردتر و ضخامت کمتر آن را تایید کرده‌اند. برخلاف مدل اولترا، به نظر می‌رسد نسخه‌های استاندارد و پلاس سری Galaxy S25 تحول ظاهری مهمی نخواهند داشت.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از ماکت گوشی گلکسی S25 به اشتراک گذاشته شده که جزئیات طراحی این پرچمدار موردانتظار را نشان می‌دهند.

نمای جلویی ماکت گلکسی اس ۲۵

همانطور که در عکس‌های موجود مشاهده می‌کنیم، این گوشی از ابعاد ۱۴۶٫۹۴ در ۷۰٫۴۶ در ۷٫۲۵ میلی‌متر بهره خواهد برد. در این راستا، این دستگاه به نسبت نسل قبلی خود اندکی نازک‌تر و کوچک‌تر خواهد بود. 

پنل پشتی گلکسی اس ۲۵ میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که طراحی آن‌ تفاوت خاصی با مدل قبلی نخواهد داشت. از سوی دیگر، در پنل جلویی دستگاه نمایشگر حفره‌دار قرار دارد که ظاهراً از حاشیه‌های کمتری برخوردار می‌شود. 

برخلاف گزارش‌های اولیه که ادعا کرده‌ بودند مدل‌های پلاس و استاندارد سری S25 در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار می‌شوند، شایعه‌ای اخیراً اذعان داشت که سری اس ۲۵ در نسخه اگزینوسی به فروش نخواهد رسید. به دلیل بازدهی ضعیف خط تولید اگزینوس ۲۵۰۰، سامسونگ نسل جدید سری گلکسی اس را به این چیپست مجهز نخواهد کرد. 

نمای پشتی ماکت گلکسی اس ۲۵

مطابق اطلاعات غیر رسمی، اسنپدراگون ۸ نسل چهار برپایه فرآیند ۳ نانومتری ساخته می‌شود و از هسته‌های اختصاصی Oryon کوالکام بهره خواهد برد. شایعات ادعا کرده‌اند که این سخت‌افزار با افزایش قیمتی ۲۰ درصد همراه می‌شود و قیمت آن به ۲۴۰ دلار خواهد رسید.

با توجه به قیمت بالاتر نسل جدید اسنپدراگون، امکان دارد بهای‌ تمام‌شده پرچمدارهای موردانتظار اندرویدی افزایش پیدا کند. در این راستا، سامسونگ یا مجبور خواهد شد سری گلکسی اس ۲۵ را با قیمت بالاتری به فروش برساند یا از سود بیشتر محصولات خود چشم‌پوشی کند.

برچسب‌ها: