خانهاخبار
پیکسل 9a احتمالاً زودتر از موعد عرضه خواهد شد

پیکسل 9a احتمالاً زودتر از موعد عرضه خواهد شد

میان‌رده جدید گوگل احتمالاً در ماه مارس سال آینده میلادی (اسفند ۱۴۰۳ تا فروردین ۱۴۰۴) معرفی خواهد شد.

۱۳ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در مقایسه با سال‌های گذشته، نسل جدید پرچمدارهای گوگل موسوم به سری Pixel 9 حدود دو ماه زودتر معرفی و روانه بازار شد. حالا به نظر می‌رسد این برند در حال ساخت یک مدل جدید از سری پیکسل است که با نام Pixel 9a عرضه می‌شود. 

حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند این میان‌رده ظاهراً زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

رندر پیکسل 9a گوگل.jpg

رندر پیکسل 9a گوگل

طبق گزارش وبسایت AndroidHeadlines، مدل جدید سری A در ماه مارس سال آینده میلادی (اسفند ۱۴۰۳ تا فروردین ۱۴۰۴) برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرد. در این راستا، این محصول مقرون‌به‌صرفه دو ماه زودتر از پیکسل 8a که در ماه می همین سال معرفی شد، روانه بازار می‌شود. 

در پایان مارس سال ۲۰۲۵ میلادی، پیکسل 9a از طریق فروشگاه‌ها قابل‌خریداری خواهد بود. به علاوه، شایعه شده این گوشی در چهار رنگ مشکی، بژ، بنفش و صورتی به فروش خواهد رسید. 

شایان ذکر است که گوگل ظاهراً قصد دارد برنامه زمانی عرضه مدل‌های پیکسل A را به ماه مارس منتقل کند. با توجه به این موضوع، مدل پیکسل 10a احتمالاً در مارس سال ۲۰۲۶ میلادی معرفی خواهد شد و مدل نسل بعدی آن نیز در مارس سال ۲۰۲۷ میلادی از راه خواهد رسید. 

برچسب‌ها: