خانهاخبار
تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه کوالکام همراه می‌شود.

۱۸ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

رویداد تابستانی وان پلاس در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) برگزار می‌شود که در طی آن شاهد رونمایی از محصولات مختلفی مانند گوشی وان پلاس نورد ۴، ساعت وان پلاس واچ 2R، هدفون وان پلاس نورد بادز ۳ پرو و تبلت وان پلاس پد ۲ خواهیم بود.

حالا در فاصله یک هفته مانده به برگزاری رویداد موردانتظار وان پلاس، میان‌رده جدید این برند به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست و جزئیات فنی آن تایید شده است.

وان پلاس نورد ۴ با شناسه مدل CPH2661 در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده که احتمالاً متعلق به نسخه بازار هند این گوشی است. 

بنچمارک گیک‌بنچ وان پلاس نورد ۴

طبق اطلاعات ثبت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ، وان پلاس نورد ۴ به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود که از یک هسته اصلی با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز، چهار هسته هسته میانی با فرکانس ۲٫۶۱ گیگاهرتز و سه هسته کم‌مصرف با فرکانس ۱٫۹۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. 

جزئیات فنی موجود در گیک‌بنچ تایید می‌کنند که وان پلاس نورد ۴ از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه برخوردار خواهد شد. به کمک این تراشه، میان‌رده وان پلاس در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۸۶۶ و ۴۲۱۶ را به خود اختصاص داده است. 

شایان ذکر است که وان پلاس نورد ۴ با اندروید ۱۴ و حافظه رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شده است. با این وجود، انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد.

وان پلاس نورد ۴

طراحی و مشخصات فنی وان پلاس نورد ۴

تصویر رسمی میان‌رده وان پلاس نشان می‌دهد که این گوشی از فریم تخت و بدنه دو رنگ بهره خواهد برد. به طور دقیق‌تر، قسمت‌های اطراف ماژول دوربین گوشی از جنس شیشه خواهند بود در حالی که دیگر قسمت‌های بدنه جلای فلزی را به همراه خواهند داشت.

گزارش شده وان پلاس نورد ۴ با نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد عرضه می‌شود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. انرژی موردنیاز این گوشی احتمالاً توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس نورد ۴ می‌توان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، نرخ روشنایی ۲۱۵۰ نیتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را نام برد.