خانهاخبار
نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

برند CMF به تازگی از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرده که از پنل پشتی ‌قابل‌تعویض و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

۱۸ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات فراوان، ناتینگ از نخستین گوشی برند زیر مجموعه CMF by Nothing رونمایی کرده که CMF Phone 1 نام دارد. این محصول مقرون‌به‌صرفه از پنل پشتی قابل‌تعویض و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

طبق اعلام رسمی، گوشی Phone 1 به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی سوپرامولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این پنل ضمن پشتیبانی از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی قادر است به روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

پنل پشتی CMF Phone 1

نمایشگر CMF Phone 1 میزبان ناچ حفره است که در آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جای گرفته است. به علاوه، سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر این گوشی قرار دارد. 

برای تصویربرداری، ناتینگ گوشی جدید خود را با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه کرده است. 

مهم‌ترین ویژگی گوشی CMF Phone 1 طراحی و قابلیت‌های ویژه است که این گوشی را به محصولی جذاب بدل کرده‌اند. در پنل پشتی گوشی برند CMF یک نقطه اتصال وجود دارد که به کمک آن می‌توان لوازم جانبی مختلفی را به این دستگاه اضافه کرد. 

پنل پشتی قابل تعویض CMF Phone 1

از سوی دیگر، ناتینگ پنل پشتی CMF Phone 1 را به طوری طراحی کرده که به آسانی قابل‌تعویض است. در این رابطه، کاربران می‌توانند بدنه گوشی CMF را به رنگ موردعلاقه خود دربیاورند و یا در صورت وارد شدن آسیب به گوشی، پنل پشتی دستگاه را تعویض کنند. همچنین پنل پشتی قابل‌تعویض ظاهراً باعث می‌شود که تعمیر گوشی آسان‌تر شود.

گوشی CMF Phone 1 با اندروید ۱۴ مبتنی بر NothingOS 2.5 عرضه خواهد شد که با ویژگی‌های شخصی‌سازی مختلفی مانند تولید والپیپر (به کمک هوش مصنوعی) همراه می‌شود. ناتینگ تایید کرده که این گوشی تا دو بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا ۳ سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

نمایشگر CMF Phone 1

انرژی موردنیاز CMF Phone 1 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۳۳ واتی باسیم و شارژ معکوس ۵ واتی پشتیبانی می‌کند. فناوری شارژ بی‌سیم در این گوشی به کار نرفته است. 

گوشی CMF Phone 1 از گواهی ضدآب IPX2‌ برخوردار شده که تنها مقاومت دستگاه در برابر چکیدن آن تضمین می‌کند. البته ناتینگ ادعا کرده که گوشی برند CMF در عمق ۲۵ سانتی‌متری آب و برای ۳ ثانیه مقاوم خواهد بود.

رنگ بندی CMF phone 1

گوشی جدید ناتینگ برای کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۵٬۹۹۹ روپیه معرفی شده است. البته باید اشاره کرد که این کانفیگ تنها برای بازار هند عرضه می‌شود.

برای دیگر بازارها، گوشی CMF Phone 1 در دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید که به ترتیب از برچسب قیمتی ۲۳۹ یورو و ۲۷۹ یورو بهره می‌برند. 

جعبه کارت CMF phone 1
کیک استند CMF Phone 1

گوشی CMF Phone 1 در چهار رنگ مشکی، نارنجی، آبی و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای خرید یک پنل پشتی جدید، کاربران باید ۲۹ پوند پرداخت کنند. لوازم جانبی این گوشی مانند جعبه کارت و کیک‌استند نیز با قیمت ۱۹ پوند به فروش می‌رسند.