خانهاخبار
ردمی K70 اولترا با نمایشگر C8+ جدید TCL و رزولوشن 1.5K عرضه می‌شود

ردمی K70 اولترا با نمایشگر C8+ جدید TCL و رزولوشن 1.5K عرضه می‌شود

انتظار می‌رود ردمی در اواخر این ماه در چین از گوشی ردمی K70 اولترا، یک گوشی پرچمدار با تمرکز بر عملکرد، رونمایی کند. برای اطلاع از جزئیات این خبر، به جی‌اس‌ام مراجعه کنید. 

۱۸ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

وان تنگ توماس در پست ویبو خود به حضور اخیرش در مراسم رونمایی از پنل نمایشگر درخشان C8+ در ووهان اشاره کرد که حاصل همکاری مشترک بین شیائومی و TCL Huaxing است.

او بر دو پیشرفت عمده در مواد C8+ تاکید کرد: طول عمر پیکسل با افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی و بازده نور به بالاترین سطح در صنعت رسیده است.

ردمی K70 اولترا به عنوان اولین گوشی با نمایشگر جدید C8+

ردمی K70 اولترا به عنوان اولین گوشی از این نمایشگر جدید C8+ با رزولوشن 1.5K رونمایی خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این یک صفحه نمایش تخت با پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی تا ۱۴۴ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود برای تجربه‌ی بهتر بازی، از تراشه نمایشگر PixelWorks X7 استفاده کند. همچنین، برای امنیت، به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود ردمی K70 اولترا که از تراشه Dimensity 9300 Plus قدرت می‌گیرد، با ترکیب‌های رم LPDDR5x و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مانند 12+256 گیگابایت، 12+512 گیگابایت، 16+512 گیگابایت و 16+1 ترابایت عرضه شود.

همچنین، گفته می‌شود دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود.

این گوشی از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد.

سایر ویژگی‌های مورد انتظار شامل یک فریم فلزی، یک واحد دفع حرارت کارآمد VC و بدنه‌ای با استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 است.

این تغییرات و پیشرفت‌ها نشان می‌دهند که ردمی K70 اولترا به زودی به یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار تبدیل خواهد شد.