خانهاخبار
نگاهی به شایعات مربوط به رویداد آیپدهای جدید اپل

نگاهی به شایعات مربوط به رویداد آیپدهای جدید اپل

اپل پس از مدتی طولانی و بی‌سابقه، سرانجام قرار است آیپدهای جدید خود را در روز ۱۸ اردیبهشت رونمایی کند و انتظار می‌رود حداقل مواردی را معرفی کند که طرفداران این محصول، به این باور برسند که ارزش یک انتظار طولانی مدت را داشته است.

۱۴۰۳/۲/۹

مارک گورمن از بلومبرگ امروز در خبرنامه Powern On خود، برخی از محصولات جدیدی را که انتظار دارد اپل در رویداد «Let Loose» خود در ۷ می (۱۸ اردیبهشت ماه) معرفی کند، تشریح کرده است.

شایعات مربوط به رویداد آیپدهای جدید اپل

گورمن اکنون معتقد است که احتمال زیادی وجود دارد که مدل‌های آیپد پرو آینده به تراشه نسل بعدی M4 اپل مجهز شوند، نه تراشه M3 که شش ماه پیش در مک ‌بوک پرو و آیمک عرضه شد. او گفته که یکی از ویژگی‌های جدید تراشه M4 یک موتور عصبی ارتقا یافته است که عملکرد را برای وظایف هوش مصنوعی افزایش می‌دهد و او معتقد است اپل آیپد پرو بعدی را به عنوان یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد کرد.

این افشاگر گفته که اپل پنسل جدید که انتظار می‌رود در این رویداد معرفی شود، برای اولین بار دارای بازخورد لمسی خواهد بود. در حالی که او هیچ جزییاتی در مورد نحوه کار این محصول ارایه نکرده، شاید اپل پنسل جدید دارای یک موتور تپتیک کوچک باشد که هنگام جابجایی بین ابزارهای طراحی و با استفاده از ژست «فشردن»، یعنی شایعه‌ای که پیش‌تر در جی‌اس‌ام منتشر کردیم که در کدهای iPadOS 17.5 بتا کشف شده بود، می‌لرزد.

از طرفی گورمن تکرار کرده که اپل اولین نسخه ۱۲٫۹ اینچی آیپد ایر و یک مجیک کیبورد بازطراحی شده را برای آیپدها معرفی خواهد کرد.

رویداد اپل در روز ۷ می ساعت ۷ صبح به وقت اقیانوس آرام (۱۷:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌گردد. شما عزیزان هم می‌توانید آن را در وب سایت رسمی اپل و هم یوتیوب تماشا کنید و البته با پوشش زنده این مراسم در جی‌اس‌ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)