خانهاخبار
اپل پنسل پرو با قابلیت‌های جدید و کاربردی معرفی شد!

اپل پنسل پرو با قابلیت‌های جدید و کاربردی معرفی شد!

رویداد مخصوص آیپد‌های جدید اپل با نام «Let Loose» همچنان ادامه دارد و لحظاتی پیش شاهد رونمایی از اپل پنسل پرو با قابلیت‌هایی جدید بودیم.

۱۴۰۳/۲/۱۸

رویداد «Let Loose» شرکت اپل برای معرفی آیپد‌های جدید همچنان ادامه داشته و طی آن شاهد رونمایی از آیپد پرو ۲۰۲۴، آیپد ایر ۲۰۲۴، مجیک کیبورد جدید و البته اپل پنسل پرو بودیم. هنرمندان و علاقه‌مندان به استفاده از اپل پنسل، برای مدت زیادی در انتظار معرفی نسل جدید قلم‌های حرفه‌ای این شرکت بودند و اپل پنسل پرو با قابلیت‌های جدید و کاربردی خود، گزینه بسیار مناسبی برای این افراد محسوب می‌شود.

apple pencil pro.jpg

در اپل پنسل پرو، برای نخستین بار شاهد اضافه شدن ژیروسکوپ هستیم که پیش‌تر تنها در استایلس‌های مخصوص طراحی دیده می‌شد. این قلم همچنین در کنار پشتیبانی از قابلیت Double Tap که در نسل‌های پیشین نیز حضور داشت؛ ویژگی حساسیت به فشار را نیز به همراه داشته که همانند قابلیت Pinch در ایرپادز، امکان تغییر ابزار با فشار دادن بدنه آن را فراهم می‌کند. بنابراین، کاربران اپل پنسل پرو روش‌های بیشتری برای تعامل با آیپد بدون نیاز به لمس صفحه را در اختیار خواهند داشت. قابلیت بازخورد لرزشی نیز در این قلم وجود داشته که تجربه کاربری جذاب‌تری را برای افراد رقم می‌زند.

apple pencil pro 2.jpg

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب اپل پنسل پرو، پشتیبانی از سرویس فایند مای است. کاربران با استفاده از اپلیکیشن فایند مای، امکان ردیابی قلم خود را خواهند داشت و می‌توانند موقعیت آن را به صورت زنده روی نقشه مشاهده کنند. این امر، باعث شده تا کاربران اپل پنسل دیگر نگران گم کردن استایلس خود نباشند. نسل جدید آیپد ایر نیز پشتیبانی از اپل پنسل پرو را به همراه دارد و خوشبختانه، این محصول در انحصار کاربران آیپد پرو نخواهد بود.

apple pencil pro 3.jpg

این استایلس با قیمت ۱۲۹ دلار و طی هفته آینده روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)