خانهاخبار
ویوو X100 اولترا موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

ویوو X100 اولترا موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

پرچمدار جدید ویوو به تازگی تاییدیه سازمان 3C از کشور چین را دریافت کرده است.

۱۴۰۳/۲/۹

گوشی ویوو X100 اولترا که نقش پرچمدار جدید این شرکت را دارد؛ با استناد به شایعات طی ماه مه معرفی خواهد شد. این گوشی که به گفته یکی از مقامات این شرکت، یک دوربین حرفه‌ای با امکان برقراری تماس‌های تلفنی است؛ در روز گذشته موفق به دریافت گواهی 3C از کشور چین شد. دو گوشی ویوو X100 و X100 پرو که دو عضو دیگر پرچمداران جدید ویو هستند؛ طی ماه نوامبر ۲۰۲۳ معرفی و روانه بازار شدند.

vivo 1.jpg

به ادعای «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران شناخته شده و فعال در صنعت موبایل به حساب می‌آید؛ ویوو X100 اولترا با شماره مدل V2366GA گواهی 3C را دریافت کرده است. این گوشی در دو نسخه متفاوت روانه بازار شده که یکی از آنها، قابلیت برقراری ارتباط ماهواره‌ای را نیز ارائه می‌دهد؛ این قابلیت در حال حاضر بین کاربران چینی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ویوو X100 اولترا احتمالا یک باتری ۵٫۵۰۰ میلی آمپری را به همراه خواهد داشت و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سرعت شارژ این گوشی نسبت به ویوو X100 و X100 پرو مقداری پایین‌تر است که تصمیم عجیبی از سوی ویوو برای پرچمدار اصلی خود به نظر می‌رسد.

این گوشی که با تمرکز روی عکاسی ساخته شده است؛ از سنسور سونی Lytia LYT-900 برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند و یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۴.۳ برابر را نیز به همراه دارد. به احتمال زیاد، در این محصول شاهد استفاده از چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم در کنار ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم خواهیم بود. ویوو همچنین به تازگی از تکنولوژی BlueImage برای دوربین محصولات خود رونمایی کرده است و احتمالا این قابلیت در پرچمدار جدید این شرکت نیز دیده خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)