خانهاخبار
وعده تازه حذف اختلالات از پیام‌رسان‌های بومی

وعده تازه حذف اختلالات از پیام‌رسان‌های بومی

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره علت برخی اختلال‎‌‌ها در پیام‌‎رسا‎ن‎‌‌ها توضیح داد و اعلام کرد که در حال راه‌‎اندازی دیتا سنتر دوم این پیام‌‎رسان‌‎ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

۱۵ فروردین ۱۴۰۳

طی سال‎های اخیر حمایت‌‎های گسترده‎ای در راستای ارتقای کیفیت و خدمات‌رسانی پیام‌رسان‌های داخلی انجام شد که این مسئله به رشد پیام‌‎رسان‌‎های بومی کمک کرد. البته در بسیاری از مواقع کاربران نسبت به قطعی‌‎ها مکرر و اختلالات در این پیام‎‌رسان‌‎ها گلایه دارند. این گلایه‎‌‌ها در حالی مطرح می‌‎شود که اخیرا وزیر ارتباطات وعده داده است که با قرار دادن برنامه‎‌‌هایی در دستور کار دیگر شاهد اختلال در پیام‎رسان‎ها نخواهیم بود. 

بر اساس گزارشی از ایسنا، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره اختلال در یکی از پیام‌رسان‌‎های داخلی اظهار کرد: این پیام‌رسان یک مشکل سخت‎‌‌افزاری داشت که حل شد و تلاش بر این است که مردم این اختلال‌‎ها را تجربه نکنند.

Minister-of-Communications.jpg

وی درباره تعدد اختلال‎‌‌ها در پیام‌رسان‎‌‌ها، گفت: دیروز چند ساعت یک پیام‌‎رسان خارجی اختلال داشت. گاهی اختلال طبیعی است، ولی باید تلاش شود که تکرار نشود و به حداقل برسد. زیرساخت این پیام‌‎رسان‌‎ها را وزارت ارتباطات تامین می‌کند و تلاش ما این است که روزبه‎‌‌روز کیفیت زیرساخت‎‌‌ها تقویت شود. در حال راه‎‌‌اندازی دیتا سنتر دوم این پیام‌‌‎رسان‌‎ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.