خانهاخبار
سامسونگ ظاهرا در حال ساخت نسخه رترو گلکسی زد فلیپ ۵ است

سامسونگ ظاهرا در حال ساخت نسخه رترو گلکسی زد فلیپ ۵ است

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که غول فناوری کره قصد عرضه یک نسخه خاص از گلکسی زد فلیپ ۵ را دارد که با رنگ جدیدی همراه می‌شود.
۳۰ مهر ۱۴۰۲

نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ حدود دو ماه پیش عرضه شد و از آن زمان تا به امروز، گوشی جدید برند کره‌ای با استقبال خوب کاربران و منتقدان مواجه شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ ظاهرا قصد دارد یک نسخه تازه از گلکسی زد فلیپ ۵ را عرضه کند که رترو ادیشن (Retro Edition) نام دارد.

طبق این گزارش، وبسایت MSPowerUser به تازگی تصویری رندری از گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، پنل پشتی گوشی سامسونگ از رنگ آبی تیره و فریم فلزی مات بهره خواهد برد. برای مقایسه، نسخه فعلی گلکسی زد فلیپ ۵ به فریم آلومینومی براق مجهز است. ناگفته نماند که لولای دستگاه نیز از رنگ آبی تیره پنل پشتی برخوردار خواهد شد.

image

شایان ذکر است که گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن هیچ تفاوت نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری با گلکسی زد ۵ فلیپ اصلی ندارد و تنها با رنگ جدیدی همراه خواهد شد. در این رابطه، انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن نیز با نمایشگر کاور ۳٫۴ اینچی اولد، دوربین دوگانه، تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.

در نهایت باید اشاره کرد که رنگ خاص بدنه و فریم مات گلکسی زد فلیپ ۵ رترو ادیشن ظاهری کلاسیک به دستگاه بخشیده که قطعا می‌تواند توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.