خانهاخبار
گورمن دو محصول را از لیست دستگاه‌های احتمالی رویداد این هفته اپل حذف کرد

گورمن دو محصول را از لیست دستگاه‌های احتمالی رویداد این هفته اپل حذف کرد

افشاگر معتبر محصولات اپل به تازگی اظهار کرده که بعید است این شرکت ایرپادز مکس و اپل تی وی جدید را در رویداد آیفون ۱۶ رونمایی کند.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

مارک گورمن از بلومبرگ امروز اظهار کرده که نسخه‌های جدید ایرپادز مکس و اپل تی وی ممکن است در رویداد این هفته اپل معرفی نشوند.

ایرپادز مکس

گورمن در گزارشی که برخی انتظارات نهایی برای رویداد ۹سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) اپل را توضیح می‌دهد، گفته که این شرکت همچنان در حال کار روی نسخه جدیدی از ایرپادز مکس با گزینه‌های رنگی جدید و درگاه USB-C به جای پورت لایتنینگ است.

این به‌روزرسانی محصول مدتی است که شایعه شده است، اما با وجود موجودی‌های ایرپادز مکس فراوانی که هنوز در انبار وجود دارد، گورمن گفته که مدل جدید ممکن است به این زودی وارد بازار نشود.

به همین ترتیب، ظاهرا اپل روی یک اپل تی وی به‌روزرسانی شده کار می‌کند که در ابتدا قرار بود اوایل امسال عرضه شود، اما هیچ نشانه‌ای از مدل جدید نیست و موجودی پایدار مدل فعلی باعث شده تا گورمن بگوید که نسخه جدید در افق نزدیک نیست.

انتظار نمی‌رود ایرپادز مکس جدید دارای تراشه H2 معرفی شده در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ماه ۱۴۰۱) یا ویژگی‌هایی مانند Adaptive Audio باشد

گورمن پیش‌تر گفته بود که انتظار می‌رود تغییرات به قدری جزیی باشد که دستگاه به‌روزرسانی شده همچنان به عنوان نسل اول ایرپادز مکس در نظر گرفته شود.

هر زمان که اپل تی ‌وی بعدی عرضه شود، شایعه شده است که پردازنده سریع‌تری نسبت به تراشه فعلی A15 Bionic و حتی قیمت پایین‌تر خواهد داشت.

در همین راستا مینگ چی کو تحلیلگر اپل اظهار کرده که تلویزیون بعدی اپل می‌تواند قیمت اولیه زیر ۱۰۰ دلار داشته باشد که به میزان ۳۰ دلار از مدل پایه فعلی کمتر خواهد و با در نظر گرفتن قیمت ۱۳۰ دلاری این محصول، میزان قابل توجهی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها: