خانهاخبار
نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار در رندری باکیفیت دیده شد

نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار در رندری باکیفیت دیده شد

هواوی در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) از گوشی میت XT رونمایی خواهد کرد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، هواوی هفته آینده از نخستین تاشدنی سه‌تکه بازار رونمایی خواهد کرد. این برند اخیراً ویدئویی از دستگاه موردانتظار خود را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را تایید می‌کند. حالا به تازگی رندر باکیفیتی از میت XT در دسترس قرار گرفته که ظاهر پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دهد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی تصویری از مدل جدید سری میت را در شبکه اجتماعی Weibo قرار داده که ماژول دوربین هشت‌ضلعی و لولای دوگانه آن را به نمایش می‌گذارد. 

رندر رسمی هواوی میت XT

رندر رسمی غول فناوری چین تایید می‌کند Mate XT از سه نمایشگر بهره خواهد برد که به بیرون و به داخل تا می‌شوند. در حالت بازشده، اندازه صفحه‌نمایش این تاشو خاص احتمالاً برابر با ۱۰ اینچ خواهد بود. به علاوه، به نظر می‌رسد پنل پشتی دستگاه با چرم مصنوعی همراه خواهد شد. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که هواوی موفق شده محصول تاشو خود را با ضخامت کمتر از ۵ میلی‌متر توسعه دهد. با این طراحی باریک، گوشی این برند به راحتی در دستان کاربران جای خواهد گرفت. شایعه شده نسل جدید سری میت X به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز خواهد شد. 

تصویر پنل پشتی هواوی میت XT

در خبری مشابه، این تاشو موردانتظار برای پیش‌سفارش در پلتفرم چینی JD.com قرار گرفته است. کاربران می‌تواند مدل ایکس‌تی را در دو کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی سفارش دهند. 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی میت ایکس‌تی در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: