خانهاخبار
ابعاد گلکسی S25 Ultra فاش شد؛ باریک‌ترین اولترا سامسونگ

ابعاد گلکسی S25 Ultra فاش شد؛ باریک‌ترین اولترا سامسونگ

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که پرچمدار نسل بعدی سامسونگ از ضخامت ۸٫۲ میلی‌متری برخوردار خواهد شد. 

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

در حالی که تا رونمایی از Galaxy S25 Ultra زمان زیادی باقی مانده است، افشاگری برجسته به نام Ice Universe جزئیات جدیدی از پرچمدار سامسونگ را به اشتراک گذاشته که خبر از کاهش ضخامت این گوشی می‌دهند. 

براساس اطلاعات فاش‌شده، ابعاد گلکسی اس ۲۵ اولترا برابر با ۱۶۲٫۸ در ۷۷٫۶ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود. با توجه به این موضوع، محصول پرمیوم غول فناوری کره به یکی از باریک‌ترین مدل‌های سری گلکسی اس بدل خواهد شد. 

رندر گلکسی اس ۲۵ اولترا.jpg

رندر گلکسی S25 اولترا

برای مقایسه، ابعاد نسخه‌های قبلی سری اولترا به قرار زیر است:

  • گلکسی اس ۲۰ اولترا:‌ ۱۶۶٫۹ در ۷۶ در ۸٫۸ میلی‌متر
  • گلکسی اس ۲۱ اولترا: ۱۶۵٫۱ در ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی‌متر
  • گلکسی اس ۲۲ اولترا: ۱۶۳٫۳ در ۷۷٫۹ در ۸٫۹ میلی‌متر
  • گلکسی اس ۲۳ اولترا: ۱۶۳٫۴ در ۷۸٫۱ در ۸٫۹ میلی‌متر
  • گلکسی اس ۲۴ اولترا: ۱۶۲٫۳ در ۷۹ در ۸٫۶ میلی‌متر

طبق گزارش‌های غیررسمی، گوشی پرچمدار این برند کره‌ای به مانند نسل قبلی با فریم تیتانیومی و محافظ گوریلا گلس برای پنل پشتی و جلویی همراه خواهد شد. از سوی دیگر، شایعه شده این دستگاه از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد

گلکسی اس ۲۴ اولترا

شایعات ادعا کرده‌اند که مدل پرمیوم سری گلکسی S25 در زمینه باتری و سرعت شارژ بهبودی نخواهد داشت و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گوشی احتمالاً به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دو سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. 

از دیگر مشخصات فنی گلکسی S25 Ultra می‌توان دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، اندروید ۱۵ مبتنی بر One UI 7.1 و پشتیبانی نرم‌افزاری هفت‌ساله را نام برد. 

برچسب‌ها: