خانهاخبار
معرفی رسمی Samsung I5700 Galaxy Spica

معرفی رسمی Samsung I5700 Galaxy Spica

گروه خبری GSM‏ :‌‍ Galaxy Spica پر سرعت‌ترین گوشی بازار روز آندروید شد...
۴ آبان ۱۳۸۸

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM : سامسونگ سرانجام گوشی I5700 Galaxy Spica (که Galaxy Lite هم نامیده می‌شود) را به طور رسمی به جهان معرفی کرد. این گوشی با برخورداری از پردازنده 800 مگاهرتزی، پرسرعت‌ترین آندرویددار فمحسوب می‌شود. این پردازنده از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوشی مورد بحث است، زیرا گوشی‌Sasmung I5700 Galaxy که گفته می‌شود برادر ارشد Galaxy Lite بوده و پیش از این مورد معرفی قرار گرفته است، پردازنده 528 مگاهرتزی( Qualcomm MSM7200A) دارد.

                                          

image

 وقتی پای این ویژگی در بین باشد، Galaxy Lite از گوشی مجهز به پردازنده 768 Liquid Acer (که تاکنون پرسرعت‌ترین آندروید موجود به شمار می‌آمده) نیز فراتر خواهد رفت. هر چند RAM 128 مگابایتی گوشی‌های Galaxy هرگز به پای RAM‌ 256 مگابایتی Acer Liquid نمی‌رسد.

                                                    

image

امکانات دو گوشی I5700 Galaxy و Galaxy Spica(Lite) سامسونگ با یکدیگر مشابه است. با این تفاوت که اولی دارای دوربین 3.15 مگاپیکسلی است، اما دومی دوربینی 3.2 مگاپیکسلی دارد.

                                                   

image

 از دیگر ویژگی‌های Galaxy Spica می‌توان به صفحه نمایش 3.2 اینچی، قطعه کارت حافظه microSD با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت، باتری 1500 میلی‌آمپری و امکان اتصال به سرویس‌های گوگل اشاره کرد.

                                         

image

 این گوشی نوامبر با قیمت 480 دلار راهی بازار روسیه خواهد شد. هم اکنون هیچ گونه اطلاعی در رابطه با زمان عرضه این گوشی در سایر بازارها در دست نیست.