خانهاخبار
میان‌رده جدید اوپو مشخصات فنی قابل‌توجهی را به همراه خواهد داشت

میان‌رده جدید اوپو مشخصات فنی قابل‌توجهی را به همراه خواهد داشت

نسل جدید سری رینو اوپو به سنسور تله‌فوتو پریسکوپی، شارژ ۸۰ واتی و نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی مجهز خواهد شد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند، اوپو در حال توسعه سری Oppo Reno 13 است که احتمالاً در دو مدل استاندارد و پرو روانه عرضه می‌شود. حالا اما گزارشی در دسترس قرار گرفته که خبر می‌دهد نسخه پرو شاید به یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار بدل شود. 

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخصات فنی کلیدی گوشی Reno 13 Pro را در اختیار کاربران قرار داده است.

مشخصات فنی اوپو رینو ۱۳ پرو

طبق اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. شایعه شده این پنل از هر چهار طرف خمیده خواهد بود که برای یک محصول میان‌رده طراحی قابل‌توجهی به شمار می‌رود.

مدل جدید رینو احتمالاً از سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، این گوشی از شارژ باسیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی برخوردار خواهد شد. گزارش شده محصول غول فناوری چینی مقاومت بالایی در برابر آب و گردوغبار خواهد داشت.

چندی پیش، افشاگر DCS ادعا کرد رینو ۱۳ پرو تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۳۰۰ را به همراه خواهد داشت که پردازنده پرچمدار نسل قبلی مدیاتک محسوب می‌شود. البته برای آن‌ که تفاوت‌های بین مدل‌های پرچمدار و میان‌رده قابل‌تشخیص باشند، اوپو ظاهراً این گوشی را به فریم فلزی مجهز نخواهد کرد.

اوپو رینو ۱۲ پرو

شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که نسخه استاندارد سری رینو ۱۳ از باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. به علاوه، مدل پرو احتمالاً باتری حجیم‌تر ۵۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود نسخه پرو با استفاده از یک کاور محافظ ویژه، از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی کند. 

برای مقایسه، اوپو رینو ۱۲ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۸۰ واتی)، نمایشگر با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ برخوردار شده است. در این رابطه، به نظر می‌رسد رینو ۱۳ پرو بهبودهای مهمی را به همراه خواهد داشت. 

برچسب‌ها: