خانهاخبار
میان‌رده موردانتظار گوگل به سنسور جدیدی مجهز می‌شود

میان‌رده موردانتظار گوگل به سنسور جدیدی مجهز می‌شود

پیکسل 9a احتمالاً از سنسور به‌کاررفته در گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد بهره خواهد برد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

انتظار می‌رود گوگل در سال آینده میلادی از میان‌رده موردانتظار خود یعنی Pixel 9a رونمایی کند. با این وجود، تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون این گوشی منتشر شده‌اند. برای مثال، تصاویر رندری محصول موردانتظار غول فناوری آمریکایی ماه گذشته در دسترس قرار گرفت.

حالا به تازگی جزئیات جدیدی از پیکسل 9a فاش شده که خبر از بهبود سیستم دوربین این دستگاه می‌دهند. سال گذشته، گوگل محصولات سری پیکسل A را با بهبود مهمی همراه کرد و مدل 7a را با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار داد. امسال نیز نسخه 8a با دوربین مشابه به فروش رسید.

رندر پیکسل 9a.jpg

رندر Pixel 9a

حالا اما وبسایت AndroidHeadlines ادعا کرده که محصول مقرون‌به‌صرفه این برند از سنسور جدید ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این دوربین در گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد به کار رفته است. 

در نگاه اول، استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی یک پسرفت بزرگ به نظر می‌رسد. با این وجود، این دوربین از گشودگی دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد و در مقایسه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی نسل قبلی، نور بیشتری را جذب می‌کند. در نتیجه، پیکسل 9a قادر خواهد بود تصاویر باکیفیت‌تری را ثبت کند و در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد بهتری خواهد داشت. 

گوگل پیکسل 8a

گوگل Pixel 8a

افزون‌بر سنسوری جدید، این دستگاه از قابلیت جدید «Add Me» نیز پشتیبانی خواهد کرد که همراه با سری پرچمدار پیکسل ۹ معرفی شده است. این ویژگی که مبتنی بر هوش مصنوعی است، امکان اضافه کردن عکاس به تصاویر گروهی را فراهم می‌آورد. 

در حال حاضر، هنوز زمان رونمایی از مدل جدید پیکسل A مشخص نشده، ولی انتظار داریم در ماه‌های پیش‌رو اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد. در این راستا، امکان دارد میان‌رده گوگل در ماه می سال آینده میلادی (اردیبهشت تا خرداد ۱۴۰۴) معرفی می‌شود.

برچسب‌ها: