خانهاخبار
سری هواوی نوا ۱۳ معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

سری هواوی نوا ۱۳ معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

هواوی به تازگی از مدل‌های جدید سری نوا رونمایی کرده که با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر اولد، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۰۰ واتی همراه شده‌اند.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

روز گذشته، هواوی از سری Nova 13 رونمایی کرد که در دو مدل استاندارد و پرو روانه بازار می‌شود. این دو میان‌رده به مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر اولد، شارژ فوق‌سریع و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. 

هواوی Nova 13

مدل استاندارد سری نوا ۱۳ از نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی برخوردار شده و فناوری تنظیم نور ۱۴۴۰ هرتزی PWM را به همراه دارد. 

هواوی نوا ۱۳

این گوشی از سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 بهره می‌برد و در سه کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار می‌شود. پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است. 

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر جای دارد. انرژی موردنیاز نوا ۱۳ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

سیستم دوربین هواوی نوا ۱۳

ضخامت و وزن محصول جدید غول فناوری چینی به ترتیب برابر با ۶٫۹۸ میلی‌متر و ۱۹۵ گرم اعلام شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر و قابلیت اتصال ماهواره‌ای را نام برد.

هواوی Nova 13 Pro

نسخه بالارده نسل جدید نوا به نمایشگر ۶٫۷۶ اینچی مجهز شده که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی (فناوری LTPO) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی، این پنل از فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM نیز بهره می‌برد.

هواوی نوا ۱۳ پرو

برای تصویربرداری، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0، سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

به لطف گواهی IP65، این میان‌رده در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. طبق اعلام رسمی، نوا ۱۳ پرو در سه کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به فروش می‌رسد و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۱۰۰ واتی) بهره می‌برد. این دستگاه از ضخامت ۷٫۸۲ میلی‌متری و وزن ۲۰۹ گرمی برخوردار شده است.

سیستم دوربین هواوی نوا ۱۳ پرو

در نهایت باید اشاره‌ کرد که کانفیگ‌های پایه نوا ۱۳ و نوا ۱۳ پرو به ترتیب با برچسب قیمتی ۲۶۹۹ یوآن (۳۷۸ دلار) و ۳۶۹۹ یوآن (۵۱۹ دلار) عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها: