خانهاخبار
مردم شیلی به اندازه میانگین کل دنیا از موبایل استفاده می کنند.

مردم شیلی به اندازه میانگین کل دنیا از موبایل استفاده می کنند.

به گزارش گروه خبری GSM، تب موبایل کم کم تمام دنیا را فرا گرفته است و در بعضی از کشورها آمار عجیبی از استفاده از موبایل به چشم می خورد، ........
۲۶ فروردین ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، تب موبایل کم کم تمام دنیا را فرا گرفته است و در بعضی از کشورها آمار عجیبی از استفاده از موبایل به چشم می خورد، به عنوان مثال استفاده مردم شیلی از موبایل تقریباً به اندازه میانگین استفاده کل مردم دنیا از موبایل است. بطور متوسط مردم شیلی روزانه 33 دقیقه و میانگین صحبت با موبایل در کل دنیا روزانه 35 دقیقه است.
بر اساس آماری که در شیلی از 1000 نفر افراد 15 تا 69 سال گرفته شده، 77 درصد از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند و بطور متوسط هر 2 سال گوشی موبایلشان را عوض می کنند. 6 درصد از این افراد تا 12 ماه آینده قصد خرید گوشی جدیدی را دارند.
حدود 52 درصد از این افراد استفاده از موبایل یعنی متوسط صورتحساب ماهیانه 29 دلار را منطقی می دانند. در حالیکه کسانی که از خطوط ثابت استفاده می کنند معتقدند که استفاده از خطوط تلفن ثابت گران تر تمام می شود.
در زمینه سرویس های 3G، ایمیل رایج ترین سرویس در بین مردم است، اما فقط 5 درصد مردم شیلی به آن دسترسی دارند که این افراد از این سرویس راضی هستند. 29 درصد مردم نیز به سرویس تلویزیون روی موبایل علاقمندند.