خانهاخبار
ضرورت استفاده از پاوربانک و نحوه تشخیص پاوربانک اورجینال از تقلبی

ضرورت استفاده از پاوربانک و نحوه تشخیص پاوربانک اورجینال از تقلبی

امروزه با پاوربانک می توان به عنوان یک شارژر همراه در هر محلی و هرحالتی ،مثلا درحال حرکت اقدام به شارژ تلفن همراه نمود،که این باعث می شود برای شارژموبایل محدود به توقف در محل خاصی نباشیم.
۷ شهریور ۱۳۹۶
image

برای استفاده ی صحیح از پاوربانک بهتر است که آنرا بعد از اتمام شارژ بطور کامل شارژنماییم و بهترین زمان اتصال به گوشی زمانیست که گوشی حداقل میزان شارژ را داراست و بهتر است تا زمان پرشدن کامل گوشی آن را از پاور بانک جدا نکنیم. این موارد باعث طول عمر گوشی و پاوربانک می گردد. لازم به ذکر است ظرفیت نامی پاوربانک برای خروجی 3.7 ولت درنظر گرفته شده که وقتی ولتاژ را به 5 تغییر دهیم به عددی معادل 70درصد ظرفیت نامی دست پیدا میکنیم.

لازم به ذکراست حدود 90 درصد از پاوربانکهای  موجود در بازار به صورت قاچاق وارد کشور شده  و دارای مدارک  استانداردهای واردات نیستند.ظرفیت های (میلی آمپر) شارژ پاوربانکها فقط بصورت پرینت شده روی کالا هستند، به عنوان مثال: پاوربانک 10.000در عمل 6000 می باشد.

image

پاوربانک هایی که توسط شرکت های غیرمعروف و با سلهای نامرغوب ساخته میشوند می توانند باعث ایجاد حرارت بالا در گوشی تلفن همراه گشته و در سالهای اخیر تعداد زیادی انفجار در حمل و نقل خطوط هوایی ، در جلسات  و حتی در دست کاربران شده است.

درحال حاضرشرکت بازرگانی IPM نماینده انحصاری برند HYUNDAI درایران ، اقدام به عرضه پاوربانکهای اورجینال این شرکت و خدمات پس از فروش فراگیر درسراسر کشورنموده است.

امید است که این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت، خدمات پس ازفروش و قیمت های رقابتی، رضایت خاطر مشتریان گرامی را  فراهم آورد.

image

نظرات (4 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مستر دانلود

۱۳۹۶/۶/۷
یعنی از اول این پست هیچ مقاله آموزشی نداشت بجز تبلیغ پاور بانک IPM
حداقل اولش می نوشتید پست تبلیغاتی

فری

۱۳۹۶/۶/۷
کاش بجای معرفی یک محصول بصورت آگهی بازرگانی چندین برند و مقایسه فنی انجام میدادین یا تیتر مناسب تری انتخاب میکردین. درکل مطلب ضعیفی بود.

حمید رضا

۱۳۹۶/۶/۷
سلام
این یک مقاله تبلیغاتیه نه آموزشی

رضا

۱۳۹۶/۶/۷
الان کجا نحوه تشخیص پاور بانک اصل از تقلبی را نوشته؟

پیشنهاد سردبیر