خانهاخبار
تولید کنندگان برنامه های موبایل و سودهای کلان

تولید کنندگان برنامه های موبایل و سودهای کلان

به گزارش گروه خبری GSM، شبکه های پرسرعت مخابراتی، تلفن همراه با قابلیت های بالا، مشارکت سازمان های بزرگ و بازار مناسب، عواملی هستند که باعث رشد چشمگیر شرکت های ........
۳۰ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، شبکه های پرسرعت مخابراتی، تلفن همراه با قابلیت های بالا، مشارکت سازمان های بزرگ و بازار مناسب، عواملی هستند که باعث رشد چشمگیر شرکت های تولید برنامه های محتوایی موبایل هستند. رقابت اصلی این شرکت ها بر سر گردآوری و مجتمع کردن برنامه های مختلف و ارائه آنها به صورت واحد برای کاربران نهایی می باشد. برای رسیدن به این هدف، جستجوی هوشمند و تحلیل و بررسی نتایج نقش مهمی دارند. در یک بررسی مشخص شد که سود این شرکت ها از 2/1 میلیارد دلار در سال 2005 به 1/5 میلیارد دلار در سال 2010 خواهد رسید.
در حال حاضر بیشتر شرکت های تولید کننده تلفن همراه، سرویس های خاص خود را به مشتریان ارائه می دهند و همچنین تعداد شرکت هایی که سرویس های خصوصی ارائه می دهند مثل اپراتورهای شبکه مجازی، افزایش یافته است و همانطور که گفته شد برای ارتقای کیفیت محصولات محتوایی و مالتی مدیا این شرکت ها در نظر دارند با هم مجتمع شوند و برنامه هایی یکپارچه شامل زنگ موبایل، بازی، گرافیک و عکس، سرویس هاس ویدئویی و اطلاعات موبایل ارائه دهند.