خانهاخبار
سری ردمی نوت ۱۴ هفته آینده معرفی می‌شود

سری ردمی نوت ۱۴ هفته آینده معرفی می‌شود

شیائومی با انتشار تیزری رسماً تایید کرد که نسل جدید ردمی نوت هفته آینده رونمایی خواهد شد. 

۲۹ شهریور ۱۴۰۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی به تازگی و با به اشتراک‌گذاری تیزری در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرده که سری Redmi Note 14‌ هفته آینده معرفی خواهد شد. در حال حاضر، زمان دقیق رونمایی از نسل جدید سری ردمی نوت هنوز مشخص نشده است.

طبق اعلام رسمی، مدل‌های جدید نوت با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت همراه خواهند شد، در برابر آب مقاوم خواهند بود و از استحکام قابل‌قبولی برخوردار می‌شوند. 

تیزر ردمی نوت ۱۴

تیزر رسمی ردمی نشان می‌دهد که گوشی‌های جدید این برند از ماژول دوربین مربعی‌شکل بهره خواهند برد که شامل سه سنسور و یک فلاش LED می‌شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم، دو نسخه سری نوت ۱۴ با ظاهر متفاوتی عرضه خواهند شد که احتمالاً مربوط به ردمی نوت ۱۴ و نوت ۱۴ پرو می‌شوند. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که مدل استاندارد سری به نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز خواهد شد. به علاوه، این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

شایعه شده نسخه پرو از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار می‌شود و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. قلب تپنده این محصول تراشه اسنپدراگون 7s نسل سه خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به شارژ ۹۰ واتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها: