خانهاخبار
به زودی تلویزیون را روی موبایل خود می آورید!

به زودی تلویزیون را روی موبایل خود می آورید!

به گزارش گروه خبری GSM، تلویزیون تلفن همراه در صنعت بی سیم در اروپا در جایگاه ویژه ای قرار دارد. مانند سال های پیش، اپراتورهای شبکه های موبایل، تولیدکنندگان گوشی تلفن ........
۲۹ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، تلویزیون تلفن همراه در صنعت بی سیم در اروپا در جایگاه ویژه ای قرار دارد.
مانند سال های پیش، اپراتورهای شبکه های موبایل، تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه و تولیدکنندگان برنامه های محتوایی، به منظور انتشار شبکه های تلویزیونی، بازی های ویدئویی و سرگرمی های دیگر و بدست آوردن سود بیشتر با هم دست همکاری می دهند.
البته در حال حاضر پخش تلویزیون روی موبایل در اکثر کشورهای اروپا و آسیا وجود دارد و نیز به زودی این سرویس در آمریکا نیز راه اندازی می شود. ولی با این حال این سرویس آنطور که انتظار می رفت توسط مردم استقبال نشده است.
به نظر می رسد گوشی Nokia N77 که از قابلیت های مالتی مدیا برخوردار است و دارای صفحه نمایش 4/2 اینچ می باشد، بتواند میزان استفاده از سرویس تلویزیون موبایل را که بر اساس تکنولوژی DVB-H طراحی شده و توسط بسیاری از شبکه های بی سیم پشتیبانی      می شود، افزایش دهد.
از خصوصیات دیگر N77، صدای استریو، زنگ اعلام شروع برنامه ها و یک برنامه راهنما که لیستی از برنامه های هفتگی را معرفی    می کند، می باشد.
به نظر می رسد ویتنام با راه اندازی سرویس DVB-H در سال 2006 اولین کشور آسیای میانه باشد که از تلویزیون موبایل استفاده می کند.