خانهاخبار
شرکت های تولید کننده برنامه های محتوایی چگونه کسب سود می کنند؟

شرکت های تولید کننده برنامه های محتوایی چگونه کسب سود می کنند؟

به گزارش گروه خبری GSM، این روزها گوشی iphone شرکت Apple توجه همگان را به خود جلب کرده است، اما سوال این است که شرکت های تولید کننده مالتی مدیا ........
۲۸ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، این روزها گوشی iphone شرکت Apple توجه همگان را به خود جلب کرده است، اما سوال این است که شرکت های تولید کننده مالتی مدیا و سرگرمی و ارائه دهندگان شبکه های بی سیم چگونه سودآوری می کنند؟
شکی نیست گوشی تلفن همراه از جمله ابزارهای کلیدی برای برنامه های محتوایی، نظیر برنامه های رسانه ای هستند و تولید کنندگان این برنامه ها ریسک بزرگی برای سرمایه گذاری روی این برنامه ها انجام می دهند.
انتظار می رود سود کلی بی سیم برای بازی های ویدئویی، موسیقی، تلویزیون، اخبار و اطلاعات از 1 میلیارد دلار در سال 2005 به 8 میلیارد دلار در سال 2010 با رشد سالانه 30 درصد تا 15درصد در زمینه های مختلف برسد.
یکی از شرکت های تولید کننده برنامه های محتوایی به نام Diamond، از نظرات کاربران برای شناسایی، ارزیابی و اولیت گذاری روی سرویس ها و محصولات محتوایی جدید برای موبایل کمک می گیرد.
در آخر باید گفت شرکت های تولید کننده برنامه های چند رسانه ای و سرگرمی و همچنین ارائه دهندگان تکنولوژی بی سیم باید با همکاری هم کار کنند و فقط در این صورت پیشرفت های چشمگیری در این زمینه خواهیم داشت.