خانهاخبار
ایرپادز پرو ۳ با سیستم نویز کنسلینگ بهبود یافته عرضه خواهد شد

ایرپادز پرو ۳ با سیستم نویز کنسلینگ بهبود یافته عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران به تازگی گزارشی درباره نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم شرکت اپل را منتشر کرده است.

۶ شهریور ۱۴۰۳

در هفته‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات فراوانی درباره ایرپادز ۴ بودیم و اکنون نیز یکی از افشاگران، جزئیاتی درباره ایرپادز پرو ۳ را به اشتراک گذاشته است.

pod 1.jpg

امروز افشاگری به نام «Kosutami» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، ادعا کرد که ایرپادز پرو ۳ دارای قابلیت نویز کنسلینگ (ANC) بهبود یافته نسبت به ایرپادز پرو ۲ خواهد بود. به گفته این افشاگر، قدرت سیستم نویز کنسلینگ ایرپادز پرو ۳ تقریبا دو برابر نسل پیشین است.

اپل احتمالا طی رویداد ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور)، از ایرپادز ۴ رونمایی می‌کند. این افشاگر ادعا کرده که ایرپادز پرو ۳ نیز در آینده نزدیک معرفی خواهند شد. البته، باید گفت که «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، چندی پیش گزارشی مبنی بر عرضه ایرپادز پرو جدید در سال ۲۰۲۵ را منتشر کرد.

pods 3.jpg

با استناد به شایعات، ایرپادز ۴ دارای طراحی بازبینی‌شده با جایگیری بهتر در گوش، کیفیت صدای بهبود یافته و یک کیس شارژ به‌روز شده با پورت USB-C خواهند بود. برخی از شایعات همچنین به احتمال عرضه یک مدل میان رده از ایرپادز ۴ با قابلیت نویز کنسلینگ و کیس دارای اسپیکر برای پشتیبانی بهتر از سرویس Find My اشاره می‌کنند.

شایعاتی درباره عرضه نسل جدید هدفون ایرپادز مکس طی سال جاری میلادی نیز شنیده می‌شوند. به احتمال زیاد، تغییرات اعمال شده در این مدل تنها شامل پورت USB-C و یک چیپ جدید هستند.

pods 2.jpg

«Kosutami» پیش از عرضه لوازم جانبی فاین‌وون برای محصولات اپل، گزارشی درباره عرضه آن‌ها منتشر کرده بود و افشاگر نسبتا معتبری به حساب می‌آید. وی همچنین چندی پیش اعلام کرد که اپل باتری‌های سری آیفون ۱۶ را درون قابی فلزی قرار داده است.